|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Thomas_R ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 87 |
![]() |
Mine blæsere larmer slet ikke - og selv i sommer´s hvor det var varmt hørte jeg dem ikke. Buzz er ikke eksisterende på mit tv. Retention har jeg endnu heller ikke set... har haft tv'et siden juni.
|
|
![]() |
|
Morten812 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Status: Offline Point: 43 |
![]() |
har også 50V20 og har heller ikke nogen problemer overhovedet...
Ingen Buzz
Ingen Retention
Ingen blæserstøj
Fedt billede - bruger Udelukkende THX-profil
kan kun anbefales.
Redigeret af Morten812 - 06-November-2010 kl. 02:22 |
|
Panasonic TX-P50V20
DALI IKON 8,SUB,VOKAL 2,ON WAll ( 7:1 ) Denon AVC-A1HDA Upgrade Denon DVD2500BT Cambridge 650DB Denon DVD-2900 Pionerr CLD-D925 |
|
![]() |
|
KenMasters ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2010 Sted: København V Status: Offline Point: 56 |
![]() |
Jeg har også 50V20. Det har en smule "retention" men det er ikke vigtigt.
THX er godt, men jeg vil anbefale en mindre forbedringer:
Gamma: 2.4 (2.2 preset actually 1.9 average gamma)
Brightness: +1 (changing gamma to 2.4 throws of Brightness by 1)
Colour: 28 (more accurate)
Undskyld, hvis min danske er dårlig, jeg taler engelsk.
|
|
![]() |
|
CaioN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2009 Status: Offline Point: 57 |
![]() |
Tak for svarene.. Jeg var et smut i Hifi-klubben og lytte på tv.. Jeg kunne ikke høre så meget forfra, men stak man hovedet bagved G20'eren var det ganske tydeligt..V20 havde også lidt, men jeg havde sværere ved at høre det bagpå.. V20'eren stod godt nok også over G20'eren så det var ikke så nemt at få hovedet helt så tæt på... Blæserne kunne jeg ikke høre, men som sagt kunne jeg ikke få hovedet helt derop..
Jeg synes deres 42" G20 og V20 havde tendens til lettere flimren (de vidste begge SD), hvorimod en 50" G20 der hang andetsteds i forretningen ikke viste tegn på flimmer (den vidste HD).. Sælgeren mente at det skyldtes indstillingerne.. Jeg fik tilbudt at låne et V20, men jeg er ikke sikker på om jeg gør det, da jeg ikke har bil selv og derfor er det besværligt at få fragtet frem og tilbage :).. Redigeret af CaioN - 06-November-2010 kl. 18:15 |
|
![]() |
|
![]() |
Er der forøvrigt nogen der har erfaring mht. at spille Xbox 360 på G20/V20?
|
|
![]() |
|
erling1000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Juli-2008 Status: Offline Point: 148 |
![]() |
Så endnu en af de sjældne gange der er banding på 50G20:
Rulleteksterne efter Harry Potter og halvblodsprinsen på DVD - der er en gul baggrund der går over i mørkegrå... der er der banding. Gad vide om det er lokalt eller I andre også har det?
|
|
![]() |
|
![]() |
udover erling1000's forslag på side 2 (http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=8874&n=30100), er der så nogle der kan anbefale et godt vægophæng til et 50" V20?
AV-connection's mest solgte vægophæng har kun 2 cm til bagvæggen, men det er vel for lidt når stikkene vender bagud? Redigeret af CaioN - 07-November-2010 kl. 18:59 |
|
![]() |
|
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
![]() |
Det er muligt at få vinklede stik. Både antenne og HDMI.
F.eks her: http://www.av-cables.dk/hdmi_kabel/vinkel_hdmi_kabel_393_da/ MVH tvkartoffel |
|
![]() |
|
![]() |
Hej, ja det vidste jeg egentlig godt, men var i tvivl om hvorvidt 2 cm stadig var for lidt.. Jeg kan dog se at enkelte vinklede stik som du linker til fylder 1.8 cm når de er sat i tv'et så det kan lige akkurat gå..
Jeg er dog modtagelig overfor anbefalinger af vægophæng :) Redigeret af CaioN - 07-November-2010 kl. 19:40 |
|
![]() |
|
HenrikKH ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 77 |
![]() |
Der er afstandsbøsninger vedlagt de fleste vægophæng.
Henrik
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |