recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG50PK350 vs. Samsung PS50C535
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG50PK350 vs. Samsung PS50C535

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Neobi/q Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juli-2010
Sted: Haslev
Status: Offline
Point: 355
Direkte link til dette indlæg Emne: LG50PK350 vs. Samsung PS50C535
    Sendt: 06-November-2010 kl. 22:23
Ja kort og godt, er der nogen der har nogle negative ting at sige om nogle af disse modeller?  

Skal have skiftet mit gamle Phillips 42" LCD ud med noget større og forhåbentligt bedre.

Valget er faldet på LG50PK350 eller Samsung PS50C535 prisen er jo stort set den samme. har læst en del godt om samsung modellen. Men kan ikke rigtig finde noget om LG'eren.

Alle input er velkommen. dog er mit budget ikke til højere priser. så ingen grund til at skrive Pana G20 ;)
Til top
René M Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Vejle, DK
Point: 248
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2010 kl. 22:17
Hej..kender ikke skærmene, men har selv kigget på samsungen og vil høre om nogle links med tests af den. Jeg synes nemlig ikke at jeg har kunne fundet noget.

Påforhånd tak.
Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E
Panasonic SC-HTB520
Panasonic DMR-BCT730EG 500GB
Panasonic DMP-BD35

Til top
Kejserjorn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-April-2007
Sted: Silkeborg
Point: 309
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2010 kl. 21:44
Hejsa,

Jeg kender ikke Samsung skærmen, men jeg har netop selv købt LG'eren, og er meget tilfreds.

Jeg er positivt overrasket over hvor god billedkvaliteten er ifht. prisen, og så er der masser af indstillingsmuligheder hvis man vil rode med den slags. Det er en skrabet model, hvor der er sparet på indgange, og byggekvaliteten virker lidt billig. Men det er pænt og stilrent på væggen og billedkvaliteten er altså bare i orden.

Jeg har altid været til Panasonic, men skulle bruge en billig 50" denne gang, og har ikke fortrudt at jeg valgte LG. Til prisen er det en fed skærm.

/Kejserjorn
Til top
Neobi/q Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juli-2010
Sted: Haslev
Point: 355
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 12:59
Valget faldt også på LG's da det var den eneste jeg kunne se live inden køb. Og jeg må indrømme jeg er rigtig overrasket over det når man lige har kørt kalibreings guiden, står det perfekt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu