Hej alle..
Skal have ny skærm og ville høre om nogen har erfaring med disse og gerne en sammenligning og anbefaling. Skærmen skal være 50" og bruges til digital tv og blu-ray/dvd. Har ikke behov for usb optagelse, internet funktioner o.lign.
Første spørgsmål lyder på om pana s20 har indbygget blæser? og ellers bare generelt om billedekvalitet osv. Der er jo nærmest ikke nogle der har den stillet op, hvad kan det skyldes?
Generelle erfaringer på billedesiden ønskes på LG´en og Samsungen.
Som jeg ser det har Pana et godt ry, men er lidt mangelfuld i features ifht LG (fx. THX profil), men kan LG hamle op med stabile Pana alligevel?
Har ejet et Panasonic 50" pz80, hvordan vil de 3 performe i forhold til den? Overordnet set?
Ejer desuden et Panasonic 37" X20 i soveværelset og er tilfreds med dette.
Priserne på skærmene; Pana - 7500. LG - 7200. Samsung - 5700.
Jeg har måske fået en S20 på hånden til fornuftig penge og vil høre om jeres vurdering.
Jeg har som tidligere nævnt solgt mit 50" PZ80 og hvordan tror I S20´eren ligger kvalitetsmæssigt i forhold til. Både TV og blu-ray.
I min verden burde S20´eren være bedre, selvom det er en skrabet variant. Og den er samtidigt 2 år nyere.
Jeg var tilfreds med mit PZ80, men ønskede digital tuner. Burde blu-ray ikke være mindst lige så god på S20?
Kom gerne med et bud, selvom I ikke kender skærmen.
Redigeret af René M - 09-November-2010 kl. 17:17