recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG 50PK750N
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG 50PK750N

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vonrask Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-April-2005
Sted: 8600 Silkeborg
Status: Offline
Point: 492
Direkte link til dette indlæg Emne: LG 50PK750N
    Sendt: 10-November-2010 kl. 10:27
Er der nogen som har erfaringer med dette tv? Er der meget plasma støj fra det eller er det et tv, som bare leverer varen?
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Point: 1315
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2010 kl. 10:50
Jeg har selv dette tv. Eller havde. Det blev stjålet og ødelagt igår. Så det er lidt surt. Men tilbage til tvet.

Hvis vi skal nappe det negative først, så er tvet langsomt til at skifte mellem kanalerne. Det tager bare længere tid, end hvad jeg syntes er normalt. Der ud over så er der lidt problemer med retention i ekstremtilfælde. Det vil sige hvis man eksempelvis sidder på tekst tv eller lignende i længere tid. Det forsvinder dog hurtigt igen, og ud over det har jeg ikke problemer med at undertekster, logoer eller andet giver retention. Jeg spiller ellers ofte ps3 i flere timer af gangen, men heller ikke dette giver problemer.

Når det negative så er fejet af banen så mener jeg personligt IKKE at det støjer. Man skal helt hen ved siden af tvet for at høre en lille brummen, men der ud over har det ingen problemer med støj.
Dertil kommer at jeg syntes det har en god tuner, og gengiver billderne rigtig godt.
Til film mener jeg at det er helt eminent, og sortniveauet er tilfredsstillende.

Bemærk der er en bedømmelse af pk950n på flatpanels.dk, hvilket er sammenligneligt på langt de fleste punkter.
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Point: 605
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2010 kl. 12:07
Oplever du nogen form for inputlag når du bruger din PS3? Det har været meget oppe og vende netop på PK serien, hvor folk følte at det var generende specielt ved FPS spil.
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Point: 1315
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2010 kl. 14:13
Jeg har ingen problemer haft. Jeg gamer enten Fifa eller bilspil, en sjælden gang imellem noget andet. Dog intet generende ved det. 
Til top
Susperia Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Odense
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2010 kl. 06:20
Hvad mener du med inputlag?
Er det hvor det går langsommere når man feks vender sig om i et fps spil?

Jeg har det problem på mit, at det er som om at det går meget langsommere end på mit samsung i soveværelset. Det er lidt svært at forklare, men det føles som forsinkelse.
Jeg var meget træt af det i starten da jeg spiller meget xbox 360, men nu har jeg lært at leve med det.
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Point: 605
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2010 kl. 20:11
Ja inputlag er den forsinkelse der opstår fra du foretager dig noget på din controller til du ser reaktionen på skærmen.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu