Jeg har selv dette tv. Eller havde. Det blev stjålet og ødelagt igår. Så det er lidt surt. Men tilbage til tvet.
Hvis vi skal nappe det negative først, så er tvet langsomt til at skifte mellem kanalerne. Det tager bare længere tid, end hvad jeg syntes er normalt. Der ud over så er der lidt problemer med retention i ekstremtilfælde. Det vil sige hvis man eksempelvis sidder på tekst tv eller lignende i længere tid. Det forsvinder dog hurtigt igen, og ud over det har jeg ikke problemer med at undertekster, logoer eller andet giver retention. Jeg spiller ellers ofte ps3 i flere timer af gangen, men heller ikke dette giver problemer.
Når det negative så er fejet af banen så mener jeg personligt IKKE at det støjer. Man skal helt hen ved siden af tvet for at høre en lille brummen, men der ud over har det ingen problemer med støj.
Dertil kommer at jeg syntes det har en god tuner, og gengiver billderne rigtig godt.
Til film mener jeg at det er helt eminent, og sortniveauet er tilfredsstillende.
Bemærk der er en bedømmelse af pk950n på flatpanels.dk, hvilket er sammenligneligt på langt de fleste punkter.