recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Effekter for høje, stemme for lav
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Effekter for høje, stemme for lav

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
mwthrane2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Januar-2015
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mwthrane2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2015 kl. 17:03
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af mwthrane2 mwthrane2 skrev:

Jeg kan allerede se det hack der ikke er noget jeg skal ud i. Det virker sikkert ikke updates og what not. Udvikleren skriver også man ikke burde gøre det.
Måske man bare snart skulle droppe det plex skrammel.

Må jeg høre hvorfor du ikke vil udføre det hack? Det tager 2 minutter og løser dit problem.. Du tager bare backup af den originale .xml-fil inden du roder med den, så kan du altid gå tilbage til den, hvis du skulle få lavet noget galt.

Ja. Men hvad sker der så efter næste update?
Jeg gider ikke sidde og rode med den slags hele tiden. Når det er sat på, skal det bare virke :)
Til top
mwthrane2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Januar-2015
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mwthrane2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2015 kl. 17:03
Oprindeligt skrevet af Jespus Jespus skrev:

Nu kører jeg selv med coax PCM ud fra fjernsyn til stereo og har bemærket et velkendt fænomen ved film med mange effekter som Avengers, Godzilla og især Transformers, at når lydnivauet er tilpas, forsvinder stemmer og mundaflæsning er ikke min stærke side. 

Yep, vi har samme problem :)
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu