|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
djrytme ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() Sendt: 06-Februar-2007 kl. 19:27 |
har bygget et media center selv har føglene bundkort
4CoreDual-VSTA, VIA PT880 Ultra, LAN, 8 Channel Surround Audio, SATA RAID, PCI Express, Dual DDR400 / DDR2-667, LGA775 - Core 2 Duo Supported og tænkte på at købe den her køler til www.silverstonetek.com/products-nt01v2.0.htm har følgene kabinet www.silverstonetek.com/products-lc13.htm dov uden køler købte det brugt og så have spaden taget kølerne ud uden at fortælle det. tror i den bliver mere støj svag af det . måske ny strømforsygning ?? info om den PSU: NorthQ NQ4001EXT 400Watt Super Silent PSU 140mm Enhedstype Strømforsyning Model Intern Specifikationsoverensstemmelse ATX12V Bredde 15 cm Dybde 16 cm Højde 8.6 cm Effektenhed Indgangspænding AC 230 V Nødvendig frekvens 47 - 63 Hz Udgangspænding +3.3, ±5, ±12 V Udgangsforbindelse(r) 4-PIN intern strøm, effekt ATX12V 4-pin stik, 15-PIN seriel ATA effekt, 2-pin Molex, strøm, 6-pin PCI Express, strømforsyning: 24-pin ATX med aftagelig 4-pin sektion Detaljer om strømudgangskonnektorer 1 x strømforsyning: 24-pin ATX med aftagelig 4-pin sektion 1 x effekt ATX12V 4-pin stik 1 x strøm, 6-pin PCI Express 2 x 15-PIN seriel ATA effekt 7 x 2-pin Molex 2 x 4-PIN intern strøm Strømforsyning 400 Watt Diverse MTBF (forventet tid mellem fejl) 50,000 time(r) Egenskaber Power Factor Correction (PFC) Overensstemmelsesstandarder FCC Klasse B-certificeret, CE, TUV, CB Miljømæssige parametre Lydudbredelse 12 dB |
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() |
http://www.noctua.at/main.php?show=productview&products_ id=10&lng=de <---jeg har smidt den her på en core2duo E6600 cpu, og dens blæser kør i ultra low mode, dvs 800rpm hvilket vil sige 8db. Den kan ikke høres. Den silverstone du linker til passer bedre til en P4 op til 2.8 end de nyere core2duo cpu'ere, der ville jeg bedre anbefale noctua som gør et fedt job. Jeg har selv en 400w NorthQ PSU Ultra low noise siddende i mit medie center kabinet, og den er jeg meget tilfreds med. Redigeret af Bygone - 06-Februar-2007 kl. 19:52 |
|
![]() |
|
djrytme ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
hvor kan den købe og hvad koster den ca |
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() |
tjek www.edbpriser.dk http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=307824 <--direkte link til den... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |