|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
![]() |
Her er også et bredt udvalg:
|
|
![]() |
|
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
![]() |
Så er der bestilt fra AV-Cables. Tak til alle indspark
![]() |
|
![]() |
|
minihede ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Hvis du en anden gang skal bruge et fladt HDMI på ca. 20 meter, så fåes det hos http://www.videoinform.dk/ . De har flade Kramer HDMI kabler op til 22,9 meter som uden problem køre 1080P koster kr. 1253,00 ekskl. moms og levering.
|
|
![]() |
|
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
![]() |
"Radiomanden : Jo længere det er jo tykker er det for at sikre tilstrækkelig signal"
Hmm, det er nyt for mig, er det kun ved optiske kabler i audio/video branchen dette er tilfældet. Har aldrig hørt om det i databranchen. Om jeg skal 2 meter eller 2000 meter så er lyslederen samme tykkelse.
|
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
![]() |
|
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
![]() |
Så fik jeg kablet, og det fungerer fint. Så mangler jeg bare at føre det, suk. Den kedelige og besværlige del, suk suk. HDMI kablet ville bare være en lækker lækker ting, men er absolut ikke nødvendigt. Indtil videre har jeg ikke haft brug for det
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |