recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Optisk kabel 20 meter tyndt (fundet og købt)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOptisk kabel 20 meter tyndt (fundet og købt)

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 20:38
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 1349
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2011 kl. 20:59
Så er der bestilt fra AV-Cables. Tak til alle indspark Smile
Til top
minihede Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-December-2008
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2011 kl. 09:10
Hvis du en anden gang skal bruge et fladt HDMI på ca. 20 meter, så fåes det hos http://www.videoinform.dk/ . De har flade Kramer HDMI kabler op til 22,9 meter som uden problem køre 1080P koster kr. 1253,00 ekskl. moms og levering. 
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2007
Point: 913
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2011 kl. 09:24
"Radiomanden : Jo længere det er jo tykker er det for at sikre tilstrækkelig signal"

Hmm, det er nyt for mig, er det kun ved optiske kabler i audio/video branchen dette er tilfældet. Har aldrig hørt om det i databranchen. Om jeg skal 2 meter eller 2000 meter så er lyslederen samme tykkelse.
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Marts-2008
Point: 1349
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2011 kl. 15:53
Så fik jeg kablet, og det fungerer fint. Så mangler jeg bare at føre det, suk. Den kedelige og besværlige del, suk suk. HDMI kablet ville bare være en lækker lækker ting, men er absolut ikke nødvendigt. Indtil videre har jeg ikke haft brug for det Smile Men fedt at vide, at det flade kabel findes, så tak for info. Tak for hjælpen gutter. Det optiske fungerer bedre end det DLNA jeg har kørende.
Lige et tillægsspørgsmål: Er det muligt at lave en form for genvej i Win7 Ultimate 64 bit, således jeg nemt kan skifte mellem lydoutput til mine USB højttalere og så den optiske udgang. Lige nu skal jeg højreklikke på lydikon i Meddelelsesområdet på proceslinien, vælge Lydenheder (og så vente i laaaang tid). Der kan jeg så vælge at lyden skal sendes til optisk lydudgang ved at vælge den som standardenhed. Nu det ikke så ofte, at jeg skal vælge den optiske udgang, men det ville være rart hvis der var en smutvej, så man ikke skal vente på, at Win for samlet sig sammen til, at vise listen over lydenheder.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu