|
Installations CD til HP printer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
henninge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-November-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 238 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Januar-2012 kl. 18:25 |
Har mistet installationsCD til printeren - HP Photosmart 2710 all-in-one. Jeg plejer at kunne hente softwaren på HP`s hjemmeside, men HP oplyser at man ikke længere vil yde denne service for denne printer, hvorfor man skal tilslutte USB-kablet ved brug af WIN. 7 og installere driver til printning, hvilket også virker fint. Men jeg vil gerne fortsat kunne bruge trådløs printning, hvorfor ovennævnte installationsCD mangler. Jeg håber på at nogen kan hjælpe??? På forhånd tak.
Henninge
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19682 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01859733&cc=us&dlc=en&lc=en&os=4062&product=420428&sw_lang= "Introduction The drivers for your HP product are already included in the new Windows 7 operating system! You do not need to download drivers to use the product."
Klaus Redigeret af KlausDM - 25-Januar-2012 kl. 20:11 |
|
![]() |
|
henninge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-November-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 238 |
Hej KlausDM. Mange tak for dit hurtige svar. Det ser ud til at være den rigtige løsning for at kunne printe trådløst igen. Jeg skal dog lige finde ud af hvordan jeg finder "The network name- the SSID (Service Set Identifier)" Ved du det???
MVH Henninge
Redigeret af henninge - 25-Januar-2012 kl. 19:57 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19682 |
Det er det "navn" dit trådløse netværk har. Klaus |
|
![]() |
|
Endnu engang tak.
Henninge
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |