|
Parabol indstilling til 1 grad vest |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jaj557 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-April-2012 kl. 21:40 |
Hej Skulle der være nogen der kunne hjælpe mig med instilling af min parabol til 1 grad vest , den er pt indstillet men et par kanaler falder ud bla TV2 HD , signalstyrke 100% kvalitet meget lav , flere kanaler pixelere .... Jeg betaler gerne liidt for det :-) Johnny
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Måske du skulle skrive lidt om hvor i landet det foregår
![]() |
|
![]() |
|
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
Hvorfor indstiller du den ikke selv
![]() |
|
|
|
![]() |
|
jaj557 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
Ja for den da jeg bor 8 km syd for køge i valløby ....
jeg har selfølgelig selv prøvet at lirke den he lt præcis men det lykkedes ikke og jeg har ikke noget måle instrument ....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |