recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Parabol indstilling til 1 grad vest
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Parabol indstilling til 1 grad vest

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jaj557 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jaj557 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Parabol indstilling til 1 grad vest
    Sendt: 04-April-2012 kl. 21:40
Hej
Skulle der være nogen der kunne hjælpe mig med instilling af min parabol til 1 grad vest , den er pt indstillet men et par kanaler falder ud bla TV2 HD , signalstyrke 100% kvalitet meget lav , flere kanaler pixelere ....
Jeg betaler gerne liidt for det :-)
Johnny
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2012 kl. 07:30
Måske du skulle skrive lidt om hvor i landet det foregår

Til top
miaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Maj-2006
Point: 467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2012 kl. 08:47
Hvorfor indstiller du den ikke selvSmileNår du har fanget thor er det kun fininstilling,Og det kan bare dreje sig om mm,For havde osse problem med hd,De er årbenbart mere følsomme.

Til top
jaj557 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jaj557 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2012 kl. 12:27
Ja for den da jeg bor 8 km syd for køge i valløby ....
jeg har selfølgelig selv prøvet at lirke den he
 lt præcis men det lykkedes ikke og jeg har ikke noget måle instrument ....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu