|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7976 |
![]() Sendt: 11-Januar-2008 kl. 12:46 |
Hva' så - er der ikke snart nogen maskiner med indbygget HDD-optager og BD-optager???
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Hej Thorvald,
Godt at høre fra dig! Der er flere BD og HDD optagere - blot på det japanske marked ![]() En tur til Japan med $2600 (kr. 13.000,- ) på lommen og du skulle kunne få dit ønske opfyldt - du skal blot vælge Sharp, Sony eller Panasonic..... endnu ingen nyheder fra JVC på den front ![]() Det lader til at JVC er gået helt i stå på BD fronten, efter at være blevet overtaget af Texas Pacific Group (kapitalfond)... og Brian i øvrigt ser ud til at have forladt dem ![]() /Lars |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7976 |
![]() |
Ja, det var trist at vi mistede "Brian JVC" - det var en god kontakt vi da havde til JVC. Men han skiftede jo arbejde til B&O. Det bliver interessant at se hvad og hvornår der kommer HDD+BD-optagere til Europa. |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
langballe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Hejsa. I kan bruge mig som kontakt istedet for Brian. Overtog jobbet her pr. 1/11 2007. Så bare fyr løs, så skal jeg se hva jeg kan hjælpe med. Martin |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Hej Martin,
Jamen velkommen til recordere.dk - og JVC En sådan chance vil vi da naturligvis ikke lade gå fra os. Måske du i første omgang kan ridse jeres fremtid op for HD optagere - i relation til tråden her. Kommer der nogle HD optagere fra JVC - enten Blu-ray Disc, HDD eller iVDR baserede (som vist var JVC's seneste satsning?!)... og hvornår ser vi dem i Danmark? Håber også at du vil fortsætte hvor Brian slap, med at deltage i debatterne (naturligvis med overvægt på JVC spørgsmålene). De (dansk-sprogede) JVC produktannonceringer har vi også tidligere fået direkte på redaktionen fra Brian - dem ser vi også stadig gerne... Et stort "velkommen til!". /Lars |
|
![]() |
|
langballe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Tak for den fine velkomst. Jeg vil gøre mit beste for at svare de tråde der måtte komme herinde. Jeg kan sige at der netop har været "Key Dealer" møde i Prag, med nogle af vores største indkøbere, hvor vores nye lineup blev præsenteret. Jeg har endnu ikke selv set nogle af produkterne "live", men har da set billeder af mange af de nye produkter, og håber jeg efter vores salgsmøde i næste uge kan komme med flere konkrete ting. Jeg kan dog sige at der på TV og Camcorder siden, vil komme nogle sindsygt fede produkter. Så ligeså snart jeg har fået grønt lys fra "bosserne", vil jeg holde jer opdateret. Med hensyn til HHD/BD, ved jeg allerede nu at det er Blu-ray der satses på, og at de kommer i løbet af sommer/efterår. Med hensyn til HDD optagere, kommer der pt. ingen nye modeller. Man har valgt at køre videre med sidste års lineup. Det er det sidste jeg har hørt, men lad os nu se. ;-) /Martin
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |