|
Waoo Kunder |
Besvar ![]() |
Side <1 495051 |
Forfatter | ||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ja da, naturligvis har jeg koblet andet andet fra, selv kaffemaskinen, robotplæneklipperen, og jeg hænger i en antistatisk wire fra loftet mens jeg trykker start test på den "test" maskine jeg har købt udelukkende til formålet... ![]() Eller..... så har jeg testet på den kablet forbindelse jeg plejer og bruge, med min egen router på og som både kan kører hurtigt og langsomt. Da jeg fik gigabit kunne jeg i starten både opleve 850 m/bit DL og som idag 40 M/bit DL, så jeg ved at mit udstyr er okay. Den hastighed jeg har testet her idag er ikke usædvanlig, nej jeg har ikke fejlmeldt det, det kunne godt være jeg skulle gøre det, men kort efter jeg fik det, og snakkede med gigabit, sagde jeg til dem at på div testsider kan hastigheden godt svinge meget, nogen kunne skrive 850 mbit, hvor skrev 80 mbit, selvom de blev testet kort efter hinanden.. og de svarede at man ikke kunne regne med testsiderne da de ikke kunne teste en så hurtig forbindelse.. og det er muligvis sandt, men de kan vel uden problemer teste en 100mbit når deres TEST går op til 100 mbit.. |
||
![]() |
||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
|
Selvom du siger din router ikke fejler noget, så syntes jeg du skal prøve at teste uden din router i de "dårlige" perioder du har. Routeren kan jo være blevet defekt eller noget andet kan spille ind.
Stiller de ikke en hastighedstest til rådighed der kan håndtere gigabit?
|
||
![]() |
||
gummianden ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2014 Status: Offline Point: 20 |
|
Øv Pizzabager. Det er godt nok noget af nogle udfald du har dig der. Håber de kan få det løst så man da i det mindste kan komme op i nærheden af hvad man "betaler" i dyre domme for ;)
Hvor bor du? Er selv knyttet til waoo på nørrebro så har desværre ikke mulighed for at få gigabit som landet ser ud nu.
|
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
|
ny test her til morgen, den er ikke 1000/1000 men det er okay :)
http://www.speedtest.net/my-result/3890613232 Stadig med min egen router på. Og jeg bor i ballerup, det er her gigabit startede op..
Redigeret af Pizzabager - 07-November-2014 kl. 09:54 |
||
![]() |
||
|
testede også lige på waoo, der skrev den 447 DL og 575 UL, så resultaterne svinger fra den ene til den andet teststed..
Fullrate skriver 110 dl 80 ul.. Redigeret af Pizzabager - 07-November-2014 kl. 09:58 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 495051 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |