|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
Hans CL ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
||
Nu skal man altså heller ikke glemme, at der ikke kun er (en vis) billedkvalitet til forskel. I V20 får du f.eks. også en DVB-S tuner for de ekstra penge, hvilket G20 ikke har. Og for mig var det afgørende, at jeg kunne smide min Canal Digital satellitboks af h....... til - eller i det mindste op i soveværelset. At jeg derudover valgte at betale lidt ekstra for at få en VT20 i stedet for en V20 og dermed 3D er så en anden sag!
![]() Hans CL
|
|||
![]() |
|||
chico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
||
Ja - det med DVB-S synes jeg da er en interessant detalje (så man slipper for ekstra bokse - fjernbetjeninger - kabler) - det ved de tilsyneladende ikke hos Panasoniccentrene - se www.totaltv.dk / produkter - plasma TV - der skal man se på andre hjemmesider.
|
|||
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
|
|||
![]() |
|||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() |
||
Og endnu vugtigere at besøgen en forhandler Har du kabel-tv f.ks. er det en "endog rigtig god ide", ja et most at besøge et pana-center hvor man anvender det signal man bruger. Ellers kan man blive "endda meget skuffet" når man 1. gang set et billede på kabel-tv TEST: Ja, som i diverse tester er testet med parabol-signal... Sådan er det ofte. Teste er fint, men virkelighed er bedre. |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
![]() |
||
Jeg var forbi et Pana-center for at se både G20 og V20, og syntes der var væsentlig forskel på sortniveauet. Men som nævnt er det subjektivt for de øjne der kigger.
Til gengæld var jeg overrasket over så "uroligt" billedet var på begge tv, nærmest en lille sitren i den del af billedet man ikke fokuserer på. Yderst skuffende for 600hz tv. I følge sælger var det dog pga. deres antennesignal, så før jeg handler skal jeg have fundet ud af om det er tilfældet med vores antennesignal (TDC Trio), og det kan jeg ikke finde nogen forhandler der har. I øvrigt var jeg meget positivt overrasket over billedekvaliteten på Loewe Art modellerne, kontrastskærmen gør en verden til forskel. I butikken syntes jeg billede-kvaliteten slog Pana'erne. Dog skal det lige nævnes at det gjorde prisen også - på den kedelige måde :) |
|||
![]() |
|||
Bimbam ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
||
Hej
Nu har jeg haft mit nye Panasonic TX-P50VT20 i en måned og har netop kalibreret skærmen efter ca. 100 timers brug. ( Monitortest fra Flatpanels.dk )
Jeg syntes at billedekvaliteten er meget tilfredsstillende. Meget tæt på de bedste CRT og lysår bedre end LCD. ( Jeg syntes at LCD har en tendens til at lægge et slør over billedet/skærmen )
Efter en del subjektive tests, bruger jeg henholdsvis pro1 og thx billedindstillingen og stort set alt hvad der er af "billedforbedrings" kredsløb er slået fra.
Det er min erfaring at G20 også viser et ok sort, når den er justeret ind.
Undgå for meget lys og kontrast, hvis du vil have "naturlige" billeder.
Når du går til forhandleren og ser på div. TV, så bed om remoten og check hvordan TVèt er indstillet og indstil det evt. selv.
Hvis du ser meget SD, så check også billedelkvaliteten på 2-3 forskellige SD kanaler.
Undgå at vuderer TVèt på dårlige udsendelser. ( div. amerikanske serier m.m. )
|
|||
Panasonic TX-P50VT20
Sony RDR-HX 750 Nakamichi CA-5E Cambrigde A-100, A-70 Cambrigde DAC Magic B&W Nautilus DM-803 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |