|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1575 |
![]() |
||
Jeg forstår ikke at man ikke kan få lov til at vælge hvad man har behov for, uden at man skal stemples på den måde. Erkend dog at behov er forskellige.... Nå, det var vist et sidespring ![]() PS. Inden jeg bliver "dømt" - jeg kører ikke i en Berlingo, men vil ikke have problemer med at eje en, hvis den passede til behovet ![]() |
|||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
||
Man kan bestemt selv få lov at vælge. Problemet er blot, når det er pengene, konen og børnene som vælger for én. ;o))
Enhver med penge nok, ville aldrig vælge en Berlingo, da der er masser af andre fede biler, som opfylder dette behov.
![]() M.v.h.
|
|||
![]() |
|||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1575 |
![]() |
||
Og hvis ens familie ikke skal være med til at påvirke valget, er man da en sølle egoist i mine øjne (det er fars fede dyt, beklager hvis i sidder dårligt eller at der ikke er plads til jeres bagage)..... ![]() Vær opmærksom på at jeg skriver "påvirke", ikke "bestemme". De fleste steder taler man som regel om tingene. Redigeret af quarkir - 14-Juli-2010 kl. 15:54 |
|||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||
![]() |
|||
Marka ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2010 Status: Offline Point: 6 |
![]() |
||
Er lige faldet over denne her skærm hos komplett.
Nogen der ved noget om den? Har ikke kunne finde nogle test eller noget om den?
|
|||
![]() |
|||
ALCFOTO ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
![]() |
||
Berlingo er for bøs
![]() |
|||
Onkyo 805
Dali Concept10/concept2/center/sub Pioneer PDP LX5090 KALIB. Pioneer BDP-LX71 LOGITECH HARMONY 1000 Mine Blu-ray film |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19682 |
![]() |
||
Nix. Berlingo er noget man bliver når man har fået for meget at drikke. "Nej tak, jeg skal ikke have en øl mere, jeg føler mig helt Berlingo" Klaus |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
||
Det er sgu da rigtigt - dén har jeg også hørt før.
![]() M.v.h.
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
||
Undskyld, men er news:dk.fritid.bil blevet nedlagt?
Ikke desto mindre så synes jeg, at I bør holde jer til emnet.
|
|||
![]() |
|||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
||
Meget nemmere at tage flyveren..
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |