|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HenrikKH ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 77 |
![]() Sendt: 16-November-2010 kl. 14:41 |
Jeg har netop kablet mit G20 til netværket. Jeg har tidligere brugt den originale dongle fra Panasonic til formålet. Men nu skulle jeg alligevel til at trække kabler, så derfor også netværkskabel i TV'et.
Jeg går ind i opsætningen og skifter til kablet forbindelse. Det tilslutter bare ikke.. Jeg tester forbindelsen og får OK på kabeltilslutning, hjemmenetværket fundet, men at der ikke kan tildeles IP adresse.. "Kontroller tilslutningen til routeren og dens instillinger".
Kontrollere for hvad? Jeg indrømmer blankt at netværk, (heller)ikke er min stærke side.. Anyone?
Og så venter jeg på denne kommer med posten. Det overstiger sikkert også mine evner :-)
Henrik
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Brug venligst den alm tekst størrelse! Og dit link virker ikke!
![]() Redigeret af Kampus - 16-November-2010 kl. 15:24 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Linket virker udemærket, men kan da lige ligge et andet ud. http://www.redcoon.dk/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B245207/cid/8238/AC_Ryan_ACR_PV76120_500GB_Playon!/
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() |
Kan overhovedet ikke læse den lille skrift dér!
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
ka-bang ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2008 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Og vi er ikke ude i noget med, at du har f.eks. Stofa som internetudbyder, og at tv'et skal tilmeldes "always on"?
|
|
![]() |
|
HenrikKH ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 77 |
![]() |
Så virker det.. Sin svoger havde sat stikkene i den forkerte boks.. Det virker upåklageligt nu.
Men tak far "kommentarerne" ;-)
Henrik
|
|
![]() |
|
maskus ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Måske giver din router ikke tv'et access - |
|
Martin Kusk
|
|
![]() |
|
maskus ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 22 |
![]() |
BUMP |
|
Martin Kusk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |