|
Højtaler til Streaming |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rasmusj78 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-April-2013 Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-December-2015 kl. 16:21 |
Hej :-)
Jeg går og kigger efter en enkel "højtaler/streaming" enhed. Måske noget hen i mod Libratone eller lign. Mit maksbudget er på: 2.500,- Jeg ønsker at streame musik fra min mobil (iPhone m. Tidal) til højtaleren, enten via Airplay eller Wifi. Nogen der kan anbefale en god lille højtaler med god lyd? Værelset den skal stå i er på cirka 15m2. - Rasmus |
|
![]() |
|
mwthrane2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 100 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
https://www.hifiklubben.dk/hojttalere/ipod--iphone-hojttalere/nad-viso-1-ap-tradlos-hojttaler/ Du kan jo prøve at lytte til denne :)
|
|
![]() |
|
rasmusj78 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-April-2013 Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak. Den vil jeg kigge nærmere på :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |