|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Iznogoud ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 63 |
![]() Sendt: 23-November-2010 kl. 00:46 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Nu har jeg så langt om længe fået mig taget sammen og købt et Panasonic 50" G20, og er helt glad ved det.
Men jeg husker også at der var en mulighed for at få et endnu bedre billede frem end det der er fra fabrikkens side af?
Nu har g20 modellen jo været fremme i noget tid, og min konklusion er at der nok er nogen som har arbejdet grundigt med at finde de mest optimale indstillinger. kunne man muligvis få del i denne viden?
Jeg er bestemt ikke selv nogen ørn til den form for teknik :) så i må meget gerne byde ind med jeres viden og ideer :-)
på forhånd tak :)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
Her hvad Flatpanels.dk nåedfe frem til i deres test: http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1267447545
|
![]() |
Iznogoud ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Tak for svar :-) det var lige netop det jeg eftersøgte :-)
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |