|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() Sendt: 04-December-2010 kl. 23:03 |
Hej,
Jeg står pt. og kigger på en skærm til mit soveværelse. Jeg er ude i at vælge en 24" med TV tuner, DVI, og HDMI, så jeg kan bruge den til TV og PC-skærm, samt PS3 skærm. Men da det kun er Samsung FX2490HD jeg kan finde, som er i min interesse, så har jeg spekuleret på, om jeg skulle vælge en billigere PC-skærm, og så finde et 37-42" tv til mit soveværelse, da det jo samtidig kunne se rimelig nice ud ![]() Men hvilke TV til mask en 3.500 kr. kunne I anbefale? Det er jo som sagt "kun" til soveværelset, og vil blive brugt til vågn op og godnat TV, samt lidt PS3 gaming. Er jeg ude i de gamle Panasonic modeller, eller hvad er løsningen? Redigeret af ladiesman217 - 04-December-2010 kl. 23:05 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |