recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slå multitasking fra i indstillinger på iPhone
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSlå multitasking fra i indstillinger på iPhone

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1600
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2010 kl. 20:17
Jailbrake og Apple er to ting jeg ikke forstår. En producent fabrikere nogle gode værktøjer, som bare virker og indholder en kæmpe brugervenlighed. Hvis man ikke kan lide begrænsningerne, så køb en pære istedet, men regn med at der går orm i det.

Det er IKKE for at starte en krig, for jeg har altid været PC+Nokia-fan. Livet indeholder bare en del færre bekymringer, når man opdager enkelthedens natur i apparaterne. Det hele startede egentlig med en Airport for mit vedkommende, men det er en helt anden historie.

"If it ain't broke, don't fix it"

Har helt opgivet at lukke programmer i 2xHome og har endnu ikke stødt på "problemer" eller lag.

Bare mine 58 øre Smile
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2010 kl. 19:50
Jamen Jailbreak fjerner jo overhovedet ikke noget af brugervenligheden. Telefonen virker fuldstændig som den altid har gjort. 

Vi fikser ikke ikke, vi forbedrer. For selvom Apple laver et godt produkt der bare virker, så skal man da være naiv for at tro at der ikke kan laves forbedringer.. Sådan er det jo på alle platforme. Apples notifikations system er fx håbløst gammeldags, og der kan man få nogle alternative SMS apps der til dels afhjælper det :)

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu