|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wokmot ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2005 Sted: Næstved Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() Sendt: 24-December-2010 kl. 08:33 |
fed julegave her til morgen...tabte den og front glas smadret... og nogen der ved hvor man kan få rep den??god jul til alle...
|
|
Panasonic TH-50PZ80E
Onkyo TX-SR876 BenQ W5000, PS3, wii, Zaptor |
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() |
Prøv ham her. Billigere gøres det vist ikke
http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=164002 |
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
wokmot ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2005 Sted: Næstved Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
tak Meta...
|
|
Panasonic TH-50PZ80E
|
![]() |
|
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
![]() |
Eller også kan du købe en sådan
og selv skifte den
Cruzz
|
|
![]() |
|
![]() |
@cruzz
WOOOW cruzz, jeg så lige fra en hjemme side hvor man skulle skifte det, der var da ca 40 skurer der skulle af osv osv..
har desværre 10 tommelfingre :)
noget helt andet er at det jeg har læst fra forskille foraer
at man ik bare kan skifte KUN glas pladen??
og ja det er kun glasset der er gået itu af min tlf virker stadigt...(nederen julegave at få) Redigeret af wokmot - 24-December-2010 kl. 15:30 |
|
Panasonic TH-50PZ80E
|
![]() |
|
Vendel ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-April-2004 Status: Offline Point: 423 |
![]() |
Undersøgte selv marked for lidt tid siden. Ved ikke om det kan gøres billigere eller bedre, men fandt dem her.
|
|
PV
|
|
![]() |
|
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
![]() |
Puha, det er sgu surt at tabe sin fon
![]() Jeg vil også foreslå irep.dk..
I følge trustpilot skulle de være gode: Der er dog også denne: - Og sikkert en hel del flere.. Men kender ingen af dem selv "personligt".. Redigeret af Casper - 04-Januar-2011 kl. 23:29 |
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
![]() |
|
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
![]() |
Er der noget nyt i sagen??
![]() |
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
![]() |
|
Lafall ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Vil da lige benytte lejligheden til at fortælle at jeg har en fysik forretning hvor du kan få den repareret det koster 1300,- og det er alt inklusiv, og ja det er desværre rigtigt at man ikke kan skifte glasset uden også at skifte LCD'en, men det kan du læse lidt mere om på min side. http://iphone-fix.dk/
Redigeret af Lafall - 19-Januar-2011 kl. 21:53 |
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
![]() |
Vi tager 799 for skift af lcd + glas på iphone 4.. Det er rigtig af man skal have skiftet både lcd og glas da de er limet sammen... hjemmeside er ikke færdig men har dog midlertiget oppe..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |