|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() Sendt: 01-Januar-2011 kl. 12:29 |
hej alle
jeg er bevet i tvivl om iphon overhoved understøter MMS...
jeg har lavet indstilinger på min Iphon 4 ud fra den guide jeg fand på telemors hjemmeside
og på konens iphon 3 gs lavet jeg indstiligrer ud fra en hjemme side på netet da jeg ikke kune finde guide på telias hjemmeside....
men vi kan hverken sende eller modtage MMS
![]() er der nogen der kan forteler mig hvordan skal jeg indstile dem vi bruger telmore og telia som operatøre ?
på forhånd tak
godt nyt år ti alle
![]() |
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
du skulle gerne få indstillingerne automatisk via tdc på telmore.
men det skulle gerne virke hvis du på tdc(telmore) telefonen sikrer dig at følgende indstillinger er udfyldt
indstillinger->Generelt->Netværk->Mobildata netværk->
scroll lidt ned til mms
APN -> mms
brugernavn og adgangskode skal ikke udfyldes
MMSC-> http://mmsc.tdc.dk:8002
Mms-proxy-> 194.182.251.15:8080
maks str på mms besked-> 614400
så burde det virke på telmore telefonen (forudsat du har tilmeldt dig mms servicen på telmores hjemmeside)... telia kan jeg ikke hjælpe dig med. Redigeret af rhsin - 01-Januar-2011 kl. 14:25 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |