|
Onkyo og Sonos med Spotify? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kimberlim ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: Denmark, 7760 Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-December-2015 kl. 22:38 |
Hej
Jeg overvejer meget at købe en Sonos Play:1 til badeværelset. Er det muligt at afspille musik i Spotify, så det både kan høres på mit Onkyo NR636 anlæg i stuen, og på Play:1 ? Alternativt har jeg også overvejet Heos 1, hvis det evt. kan blive en løsning?
|
|
![]() |
|
Johnny k ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-December-2015 Sted: Dianalund Status: Offline Point: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du sætter en Sonos connect til anlægget, så ja.
|
|
![]() |
|
Kimberlim ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: Denmark, 7760 Status: Offline Point: 24 |
Okay. Men anlægget kan i forvejen spille spotify. Kan de to ikke spille parallel så?
Det virker noget dyrt med den connect :/ |
|
![]() |
|
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
Har din Onkyo ikke multi room? Det ville jeg tro. Så skal du række en højttalerledning fra Onkyoen til badeværelset og montere en vådrumshøjttaler. Jeg kan ikke komme i tanke om en måde at spille parallelt på den måde du foreslår, med både din Onkyo og en Sonos-højttaler.
|
|
![]() |
|
Jo det har den, men der er desværre meget langt imellem, og udnyttet 1. Sal uden skunk.
Kan det lade sig gøre med Deezer? Det er vel pga. spotify connect jeg ikke kan. Det ændre vel ikke noget om det er eksempelvis en Heos? |
|
![]() |
|
Johnny k ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-December-2015 Sted: Dianalund Status: Offline Point: 39 |
Hvis det skal køre helt i sync så er det en ens løsning til begge rum.
Sonos kan du køre i gruppe så de spiller det samme i begge rum. Ellers kan du evt. købe en brugt connect. Den kan fås for 1700-2000kr |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |