|
Vægdåse til vægdåse |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Telemachos ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2012 Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Januar-2021 kl. 15:11 |
Hej
Jeg skal til at sætte vægdåser op til netværk. Jeg har trukket kablet og skal tim at montere kablet sådan at begge ender afslutter i vægdåse. På mine connectorer er der en farvekodesekvens til A og B, er det så meningen at den ene ende skal være A og den anden B, eller skal det laves A - A? Venlig hilsen Telemachos
|
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1425 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal bruge samme forbindelse i begge ender.
Jeg mener man normalt bruger B standarden.
|
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4068 |
Axlon siger, skal de være ens i begge ender. B er standart her i EU. Hvorpå Nord Amerika er de glade for A.
|
|
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
|
|
![]() |
|
Telemachos ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2012 Status: Offline Point: 12 |
Jeg siger mange tak
![]() |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1246 |
Det vigtigste er bare at du er konsistent - så er det meget nemmere hvis der senere er noget der skal rettes til. Jeg har valgt "B" til alle kabler og stik her i huset.
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4950 |
Eneste grund til at USA er glade for T-568A, er fordi det er påkrævet, når arbejdet er udført på regeringskontrakt. ![]() T-568B anses for at være den mest fremtidssikre løsning og bør benyttes til nye installationer både USA og EU, hvor der ikke er eksisterende T-568A installationer. Alle nyere kabler er lavet efter T-568B standard. Det kan resultere i en minimal, men målbar, signalforringelse, når der kobles sammen med T-568A installationer.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |