|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
martin_pedersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 23-Januar-2011 kl. 10:57 |
Hvad skete der med det indlæg, jeg fulgte flitigt med.. da jeg sidder nogenlunde i samme båd som alle andre :)
|
|
Mvh. Martin
|
|
![]() |
|
timzor ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
![]() |
tror nogle folk trådte "over" stregen og lagde noget ud som de ikke burde!!
|
|
![]() |
|
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
Redigeret af moho - 24-Januar-2011 kl. 12:57 |
|
![]() |
|
martin_pedersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Jeg tænkte nok det var noget i den stil, har været på ferie såååå... Men jeg giver da ret i der var måske nogen som var lige hurtige nok til at smide om sig med info..
Måske også derfor at de har skiftet adresseringen på kanalerne :)
Vi må håbe det ikke ender med kryptering..
|
|
Mvh. Martin
|
|
![]() |
|
ilder ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2009 Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Er der ikke nogen som kan opsummere hvorledes man får det sat op, uden at poste adresser mm? Skulle til at lege med det selv og var ret glad for den tråd!
|
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
Har du kigget i denne tråd?: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=41633&PN=5&title=iptv-p-computeren
|
|
/Peter
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |