|
Svært at sælge nyt hifi. Jeres mening? |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Sådan kan og bør det gøres, hvis man opleve frihed. Fint indlæg Klaus. |
||||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||||
![]() |
||||
isaac ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 481 |
|||
Folk forventer måske et nedslag ift den pris jeg har givet, og nogle gør ikke. Der er ikke indbygget noget nedslag i nogen som helst hifi-pris automatisk. Så man kan sige enten betaler folk det jeg vil have eller også får de bare ikke de varer jeg sætter til salg. Men ja jeg kan godt følge dig at nogle vil forvente en automatisk rabat, fordi de er vant til det. Det er bare ikke noget man SKAL tage for givet. Enhver der sælger fastsætter en rabat/nedslag som de har lyst til jo.
|
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19685 |
|||
Og sådan kan man beholde sine ting i laaaang tid, indtil man indser at man ikke får de penge for det man har til salg, som man havde tænkt sig. Af samme årsag "afskriver" jeg altid til 0 kroner når jeg har handlet "forbrugsgoder" (hifi, tv, bil osv) så er enhver salgspris ren nettofortjeneste. Sidste surroundforstærker solgte jeg for 500 kroner. Køber var glad og jeg var glad. Forrige røg for 200 eller 300 kroner (kan ikke lige huske det), igen ren nettofortjeneste og køber fik sig en billig forstærker. På samme vis køber jeg næsten også altid hifi brugt. Så har andre taget den store nedskrivning. Klaus |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |