recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til defekt ipod dock Edifier if360
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til defekt ipod dock Edifier if360

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 803
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til defekt ipod dock Edifier if360
    Sendt: 22-August-2011 kl. 14:14
Hej
 
Min søn er kommet til at voldtage selve docking delen på min Edifier if360, således at man nu skal presse Iphone/pod fremad for at få "kontakt" med enheden.
 
Nogen erfaringer med dette mht. reparation? Kan det betale sig og hvis ja, hvorhenne?
 
Til info: Dock'en koster 1600.- fra ny og spiller forrygende, så har ikke umiddelbart lyst til at skifte den ud.
 
PFT

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2011 kl. 13:47
Har enhederne ellers problemer med at få kontakt? - er du sikker på det er docken?

Jeg fiksede et lign. problem for min ene søster med et stykke a4-ark.. Det blev sat i spænd mellem kabinet og soklen. I dette tilfælde hjalp det ikke at lodde det fast, da det var selve soklen som var defekt.
Til top
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 803
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2011 kl. 13:59
Ja, det er docken. Resten fungerer upåklageligt. Er ret sikker på, at også mit problem ligger nede omkring soklen. Der er blot ikke plads til at stikke pap eller papir fast, så jeg så helst en mere holdbar løsning.

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2011 kl. 16:53
Har du loddekolbe? - det er nok en lodning som er dårlig. Hos min søster var der en lang revne i den eksisterende lodning.. det var dog ikke helt nok da selve stikket var dårligt.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu