recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Styrer alt med min b&o
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStyrer alt med min b&o

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tomaszo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Februar-2005
Status: Offline
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Emne: Styrer alt med min b&o
    Sendt: 02-Marts-2006 kl. 16:35
Hey, jeg har et b&o tv, men jeg vil gerne have at jeg kan styrer min selector og min sony 910 recorder med b&o fjernbetjeningen. Er det muligt at købe en modtager man sætter til dvd og selectoren som kan tage i mod signaler fra b&o fjernbetjeningen. Jeg vil ikke have fat i de der dimser hvor man skal til at lodde og der ved ødelægger garantien.

Takker
Til top
Tape Connection Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem
Avatar

Oprettet: 21-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2006 kl. 16:38

Oprindeligt skrevet af tomaszo tomaszo skrev:

Hey, jeg har et b&o tv, men jeg vil gerne have at jeg kan styrer min selector og min sony 910 recorder med b&o fjernbetjeningen. Er det muligt at købe en modtager man sætter til dvd og selectoren som kan tage i mod signaler fra b&o fjernbetjeningen.

Jep - prøv at tage et kig på www.lintronic.dk.

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
tomaszo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Februar-2005
Status: Offline
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2006 kl. 21:37
ja det var lige sådan noget, men jeg syns sku det er lidt for dyrt, findes det billigere eller hvad?
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2006 kl. 08:07
Det koster nu engang. Hvis du vil have en af de interne løsninger (som kun virker til 1 apparat) koster de ca. kr. 1.000,- Så de kr 600 du betaler ekstra for en Lintronic løsning gør at du kan betjene et hvilket som helst apparat, og ikke kun i det rum du sidder. Du kan bygge et helt netvær op som sender IR kommandoer rundt i hele huset.
Til top
tomaszo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Februar-2005
Status: Offline
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2006 kl. 01:46
Syns sku stadig det er mange penge, tror sku bare jeg beholder de 3 fjernbetjeninger
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu