recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Undertekst problemer på fab eller wdtv live
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUndertekst problemer på fab eller wdtv live

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
grisling007 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juli-2010
Sted: Dk
Status: Offline
Point: 59
Direkte link til dette indlæg Emne: Undertekst problemer på fab eller wdtv live
    Sendt: 30-September-2011 kl. 00:36
Jeg har problemer med undertekster på min wdtv live, jeg har lavet mine film om med dvd fab og så lagt dem ind på min synology og afspiller dem på wdtv live men problemet er at alle mine undertakster er hvide så når der i filmen kommer en hvid baggrund kan jeg ikke læse underteksterne, er det fab eller wdtv live der gør det og hvad kan jeg gøre ved problemet, findes der et program til at afhjælpe problemet?

Mvh. Brian
Til top
Zagadka Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2011 kl. 01:54
WD TV Live viser underteksterne som de er, men vær opmærksom på formatet for den understøtter ikke alle formater.

Hvis du bruger DVDFab til at lave enten AVI, MP4 eller MKV filer, så prøv at lave ISO filer i stedet. WD TV Live boksen opfører sig forskelligt afhængigt af om den tror den afspiller en mediefil eller et image.
Panasonic TX-P42G10E
Panasonic DMR-BCT720
Oppo BDP-80
RikoMagic MK802IV med uoriginal firmware
Sony Xperia Z3
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu