recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilke android system-apps?  Lidt newbie hjælp.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilke android system-apps? Lidt newbie hjælp.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 609
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilke android system-apps? Lidt newbie hjælp.
    Sendt: 03-Oktober-2011 kl. 09:24
Hej
 
Min kone har købt en Xperia Mini, og jeg er selv ikke prøvet ud i Android. Det finder vi nu nok ud af.
 
De forskellige forretnings- og entertainment apps finder vi ud af og prøver os frem til. Men jeg kunne godt tænke mig jer erfarnes hjælp til hvilke system apps man skal have.
 
Med system-apps tænker jeg på apps der gør ting, der egentlig godt kunne have været en del af styresystemet og som i dagligdagen gør brugen af mobilen meget bedre.
 
Eksempelvis.
- app til at stoppe de programmer der ligger og kører i baggrunden
- app som en stifinder. Memoryforbrug på tomt 2gb SD kort vises som 750mb, men jeg kan ikke finde et sted at se hvor de er anvendt, eller hvad der ligger af filer (måske Android har det og jeg ikke har opdaget det endnu).
+ mange flere. Alle dem i kender og ved er gode :-)
 
Det kan også være i grænsezonen imellem forretnings/entertainment apps og system apps. F.eks. forbedringer af home-screen så der kan vises mere, eller fåes bedre dynamik/opdateringer/funktioner etc.
 
Thanx
Jens
 


Redigeret af JENC - 03-Oktober-2011 kl. 09:28
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu