recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - airplay, dvd, forstærker i ét
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketairplay, dvd, forstærker i ét

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
spaus Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Juni-2010
Status: Offline
Point: 73
Direkte link til dette indlæg Emne: airplay, dvd, forstærker i ét
    Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 14:59

Findes der noget som indeholder dvd eller bluray afspiller, forstærker og som har airplay også.

Hvis ikke så uden dvd/bluray.

Jeg fandt selv frem til en Denon N7 men jeg synes ikke jeg kan finde nogen priser på den nogen steder. Synes heller ikke jeg kan finde en hdmi indgang i den, vil jeg så ikke kunne bruge den som forstærker til tv'et`?

Jeg så også en Denon S-5dBD bluray drev med forstærker i - også en fin størrelse og pæn imo. En kombination af disse 2 kunne være nice.

Jeg ville gerne have en surround forstærker til tv'et.
En dvd eller måske bluray afspiller til tv'et.
Et mini stue anlæg til stuen som understøtter airplay.

Airplay er et krav da jeg bruger iphone, ipad, apple tv - det funger rigtig godt sammen. Overvejer også at få mit en iw1 fra ihome.

Jeg har ikke det store lydkrav, kan alligevel ikke høre forskel på en billig og en dyr forstærker.

Prøver bare at fylde så lidt anlæg ind i stuen som muligt og samtidig finde noget konen kan holde ud at se på.

Håber I kan hjælpe mig :)

mvh. Jakob


Redigeret af spaus - 04-Oktober-2011 kl. 15:21
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 15:33
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
spaus Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Juni-2010
Status: Offline
Point: 73
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 15:46
Den mangler stadig forstærker/dvd og så synes jeg at n7'eren som jeg selv nævner i tråden er pænere og mindre.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu