recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Toslink sidder løst
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketToslink sidder løst

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Fanner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 22-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 344
Direkte link til dette indlæg Emne: Toslink sidder løst
    Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 15:23
Hej jeg har købt et Digitalt Optisk lydkabel til at forbinde mit fjernsyn (Panasonic G30) til min forstærker (Onkyo SR608) kablet jeg har købt er følgende:


Problemet er at i både fjernsyn og forstærker kan kablet ikke rigtig komme ind, det sidder nærmest løst og falder ud for et godt ord, er det et forkert kabel? eller er der et trick, jeg synes jeg har prøvet at mase rimelig hårdt og jeg er ret sikker på at det ikke umiddelbart kan komme mere ind, det virker bare som om det ikke passer selvom det umiddelbart ser rigtigt ud??
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 15:27
Oprindeligt skrevet af Fanner Fanner skrev:

Hej jeg har købt et Digitalt Optisk lydkabel til at forbinde mit fjernsyn (Panasonic G30) til min forstærker (Onkyo SR608) kablet jeg har købt er følgende:


Problemet er at i både fjernsyn og forstærker kan kablet ikke rigtig komme ind, det sidder nærmest løst og falder ud for et godt ord, er det et forkert kabel? eller er der et trick, jeg synes jeg har prøvet at mase rimelig hårdt og jeg er ret sikker på at det ikke umiddelbart kan komme mere ind, det virker bare som om det ikke passer selvom det umiddelbart ser rigtigt ud??

Har du sikret dig at der ikke sidder en beskyttelseshætte på stikket som skal pilles af?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 15:30
 
 Jeg vil helt sikkert mene at det er den fejl 40 der gør sig gældende. Den forekommer temmelig ofte.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Fanner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 22-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 344
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 15:31
Neeeeeeeeeeeeeeeeeej, for helvede hvor er det flovt, undskyld at jeg spilder jeres tid.
Som undskyldning kan jeg sige at jeg aldrig har set/rørt sådan et kabel før, men det er stadig slet ikke godt nok.
EmbarrassedClown
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 15:52
Du er ikke den første! Og sikkert heller ikke den sidste...
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 17:43
Men understøtter din 608'er ikke audio return channel? Eller er det først fra 609?
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 18:10
Oprindeligt skrevet af Fanner Fanner skrev:

Neeeeeeeeeeeeeeeeeej, for helvede hvor er det flovt, undskyld at jeg spilder jeres tid.
Som undskyldning kan jeg sige at jeg aldrig har set/rørt sådan et kabel før, men det er stadig slet ikke godt nok.
EmbarrassedClown

Det er en klassiker Smile
Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 885
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 18:17
LOL Tongue
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu