recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy forstærker

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 21 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 10-November-2008
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Emne: Ny forstærker
    Sendt: 05-Oktober-2011 kl. 09:05
Hej alle!

Jeg har været så heldig at få 2 stk., velfungerende Scandyna SC60 højttalere. Jeg har på deres bagside fundet flg. specs: 
RMS: 60W 
Music: 120W 
Impedans: 8 ohm 

Nu er jeg desværre ikke så meget inde i forstærke (og lydudstyr generelt :( ), så jeg vil derfor høre hvad I vil anbefale af 
forstærker til disse? Mit budget er ikke vanvittigt højt (~2500), men det er sådan det er, når man er på SU :( 

Hvis det er muligt, må forstærkeren meget gerne have HDMI-indgang og -udgang da jeg gerne vil have min PS3 til at køre 
over systemet. 

På forhånd tak, 
Fabian

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2011 kl. 11:40
Kig efter de mindre Onkyo/Yamaha surround recievere i Elgiganten. De er ofte på tilbud til 2-2,5k. En decideret stereo forstærker er sædvanligvis dyrere, og er uden HDMI.

Redigeret af Kampus - 05-Oktober-2011 kl. 11:42
Til top
bruger udmeldt 21 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 10-November-2008
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2011 kl. 15:02
Super - mange tak :) Og du tror, at de godt vil kunne trække sådan et par højttalere, så længe jeg ikke sparker helt op for volumen?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu