recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Red Orchestra 2 - gået død
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRed Orchestra 2 - gået død

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BlackAce Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2008
Sted: København
Status: Offline
Point: 760
Direkte link til dette indlæg Emne: Red Orchestra 2 - gået død
    Sendt: 07-Oktober-2011 kl. 09:23
Nogle som har prøvet spillet og kan gi mig et råd ?
 
Det er i starten af spillet hvor man skal igennem øvelsebanen og teste de forskellige våben.
 
På håndgranat banen, kan jeg ikke finde ud af hvordan jeg skal kaste håndgranaten.
 
Er der en venlig sjæl, som kan fortælle hvilken knapper jeg skal bruge for at kaste den skide håndgranat. ? Dead
 
Jeg har prøvet goggle for et svar og ikke blevet meget klogere. Jeg skal vist trykke på mmb knappen, det er vist hjulet på mussen. Der kommer en lille icon af en håndgranat frem øverst på skærmen, trykker så på højre og venstre museknap, intet sker. Skal jeg holde mig væk fra knappen "g" som bare kaster granaten. ?
 
Hører meget gerne fra en som har prøvet banen og kommet igennem den. Alle forslag er velkommen og modtages med klapkys.... Embarrassed
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil
7   PS4 spil
Samsung UE-55D8005
Samsung LE-40F86BD (sovevær.)
Samsung DVD-HR750 160GB
Sony PS3 Slim 120GB
Sony PS4 1TB
OnePlace tvbox
HDTV-BOX C9000 serien C
Til top
BlackAce Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2008
Sted: København
Status: Offline
Point: 760
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 08:13
Oprindeligt skrevet af BlackAce BlackAce skrev:

Nogle som har prøvet spillet og kan gi mig et råd ?
 
Det er i starten af spillet hvor man skal igennem øvelsebanen og teste de forskellige våben.
 
På håndgranat banen, kan jeg ikke finde ud af hvordan jeg skal kaste håndgranaten.
 
Er der en venlig sjæl, som kan fortælle hvilken knapper jeg skal bruge for at kaste den skide håndgranat. ? Dead
 
Jeg har prøvet goggle for et svar og ikke blevet meget klogere. Jeg skal vist trykke på mmb knappen, det er vist hjulet på mussen. Der kommer en lille icon af en håndgranat frem øverst på skærmen, trykker så på højre og venstre museknap, intet sker. Skal jeg holde mig væk fra knappen "g" som bare kaster granaten. ?
 
Hører meget gerne fra en som har prøvet banen og kommet igennem den. Alle forslag er velkommen og modtages med klapkys.... Embarrassed
PROBLEMET LØST, TRÅDEN ER HERMED LUKKET.....
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil
7   PS4 spil
Samsung UE-55D8005
Samsung LE-40F86BD (sovevær.)
Samsung DVD-HR750 160GB
Sony PS3 Slim 120GB
Sony PS4 1TB
OnePlace tvbox
HDTV-BOX C9000 serien C
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu