recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med Senheisers til Ipod
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med Senheisers til Ipod

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Madsmort Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Oktober-2011
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med Senheisers til Ipod
    Sendt: 30-Oktober-2011 kl. 14:10
Hej Folkens.

Jeg har haft et problem i snart et år, som jeg håber nogle kan hjælpe mig med.

jeg fik i Maj sidste år et par Senheiser HD280 Pro som jeg virkelig er glad for og lyden virkelig er noget for sig, jeg har aldrig haft sådan nogle før, og mine mange fly og togture var bare reddet..

Mit problem er at jeg det sidste år har fået skiftet min ipod, fordi den var gået i stykker, da jeg havde brugt den et stykke tid, gik den hele tiden automatisk på pause, og jeg troede bare at den måske havde ligget et sted og blevet for kold eller varm.
Så fik jeg Fredag i sidste uge en splinterny ipod igen igen, da jeg så afspiller første gang, så sker det fandme igen. afspil, ned i lommen, Pause..

Så begyndte jeg at tænke om der var en løsforbindelse i mine hørebøffer, fordi at jeg ved jo at afspilleren går på pause når der ikke kommer noget lyd, men de virkede perfekt i min computer..

jeg går ned til forhandleren og beder om en forklaring. han siger så at de virker perfekt og at jeg burde tage til Eplehuset for at høre om deres ipods har en grænse for hvor meget hørebøfferne kan give at strøm..

Ganske rigtigt siger den unge mand i eplehuset at dem jeg har godt kan give problemer i min ipod, fordi de simpelhen er for kraftige.. så derfor kan den slet ikke trække dem. jeg synes bare det er mystsk da de kørte rimelig godt de første par uger hver gang jeg fik en ny ipod...

Mit spørgsmål er så, er de det?, kan man gøre noget ved det? og hvis jeg skal ud og købe nogle nye fede (behøves ikke være samme mærke) hvad kan i så anbefale..

Mange tak for svar og hjælp på forhånd..

/Mads.
Til top
rawi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 282
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2011 kl. 14:59
Har selv været på udkig efter nogle hovedtelefoner, og jeg anede intet om der var forskellige modstande afhængig af hvad hovedtelefonerne skulle bruges til. Men nu har jeg i hvertfald kigget på et sæt fra beyerdynamic her, netop fordi de skulle være brugbare med MP3 afspillere mv. Der findes også en 250 ohms model til kraftigere udstyr.
Så er spørgsmålet bare om hvornår jeg kan afse tid til at finde et par at få lyttet til.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu