recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skær MP4 i stykker (på Mac) - Måske forkert forum
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSkær MP4 i stykker (på Mac) - Måske forkert forum

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
EtherealDesert Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-Februar-2008
Status: Offline
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Emne: Skær MP4 i stykker (på Mac) - Måske forkert forum
    Sendt: 01-November-2011 kl. 15:22
Hejsa! Jeg kan ikke finde noget sted til det her spørgsmål, så håber I bærer over med mig. Jeg prøver at fjerne reklamer fra MP4 og TS-filer. Egentligt burde EyeTV kunne gøre tricket, men jeg har mistet mit library (af en eller anden uransagelig årsag) og før det, var jeg godt nok i stand til at markere og "komprimere" - men der skete aldrig noget. No matter what.

Derfor: Findes der overhovedet noget anstændigt og demux-agtigt klippe-klistre program til Mac? Gerne freeware, men er villig til at betale hvis det er eneste vej frem. Husker TScutter til PC som fungerede fint, men kan slet ikke finde nogle ordentlig udgave til Mac. Jeg vil gerne HELT undgå at decode/encode - det tager jo tuuusinde år.

Håber der findes en løsning! :D
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu