recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tilslutning af media afspiller på B & O mx7000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkettilslutning af media afspiller på B & O mx7000

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
havmaage Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Emne: tilslutning af media afspiller på B & O mx7000
    Sendt: 10-November-2011 kl. 23:48
Hejsa, jeg har købt et brugt B/O mx7000 fjernsyn, jeg synes det er et smukt "møbel" designet holder stadig og det har god billede og lyd. 
Jeg har problemer med at tilslutte media afspiller. 

Jeg har købt en AV scart konverter ( dvs. et scart stik hvor jeg kan slutte rød hvid og gul stk fra media afspiller) 
jeg tilslutter dette til scart stik 2 (av2) og går ind i setup menuen og vælger under av2 aux. 
Derefter tænder jeg media afspilleren

nu prøver jeg at trykke på av knappen på tv's fjernbetjening men intet sker, der står ikke en gang av på fjernbetjeningens display.
Jeg synes jeg har prøvet af følge hvad der står i tv's manual, men kan ikke rigtig få det til at spille. 

Kan der være noget glt med fjernynet eller er det mig der ikke har forstået det. 

mvh. Simon

mvh.
Simon
Til top
Lytro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Maj-2010
Sted: Nejede,Hillerød
Status: Offline
Point: 363
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2011 kl. 13:06
Du har sikkert glemt at "GEMME" setup på AV2.
 
Prøv AV 1, hvis den indgang virker.
Så er det bare at setup AV2
 
Lynge Smile
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
Til top
ClausJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 559
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2011 kl. 20:01
Når du har valgt AV2 AUX på TV'et, skal du trykke AUX (eller V.MEM2) på Beo4 - AV er ikke en funktion i sig selv, men en option-funktion, som f.eks. SHIFT.
 
Det er muligt du skal tilføje AUX til din LIST
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu