recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Optage xbox360 gameplay på macbook air?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOptage xbox360 gameplay på macbook air?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kapao Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 18-November-2011
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Optage xbox360 gameplay på macbook air?
    Sendt: 18-November-2011 kl. 09:07
Hejsa folkens!

Jeg er interesseret i at lave små gameplay videoer fra min xbox360, og evt. lægge dem på youtube eller lignende.
Jeg har kigget på Hauppauge HD PVR som en mulig løsning, men jeg er ikke i øjeblikket villig til at smide så mange penge efter et apparat, da jeg kun vil gøre det her for sjov og ikke har i sinde at opbygge en "youtube-karriere" blandt alle gamerne.
Jeg ville høre om det så var muligt at skaffe et form for output fra mit TV til min computer (Macbook Air), der kan skaffe mig lyd og video, og jeg derfra bare kan optage det på min mac, vha. et recording program (der er jo et hav på app storen), i stedet for direkte fra mit TV. Vil det blive for laggy eller er det muligt at lave okay film ud af det her? Som sagt så vil jeg ikke gøre noget prof ud af det her, med mindre jeg selvfølgelig ikke kan andet.

Tak på forhånd :) 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu