recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix på panasonic gt-20
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNetflix på panasonic gt-20

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sigma6 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-Januar-2011
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix på panasonic gt-20
    Sendt: 25-November-2011 kl. 11:18
Hej.
Jeg har oprettet en konto på unlock og tastet dsn som jeg fik, ind på mit tv.
Jeg har også oprettet en konto på netflix. Men hvordan kan jeg se netflix på mit tv? Der er ikke nogle genveje på mit vieracast.
 
Mvh Frank.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2011 kl. 11:22
 
 Mon ikke det kræver at den Aplikation er installeret på TVet.? Men er den ikke kun forbeholdt USA.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
sigma6 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-Januar-2011
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2011 kl. 11:44
Jo. Men app'en må vel være et eller andet sted i softwaren på tv'et?
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4461
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2011 kl. 11:47
Panasonic låser som udgangspunkt deres Europæiske Tv til Europa, så selvom du bruger unblock-us, vil du ikke kunne se de amerikanske App. App'en ligger ikke noget sted i Tv'ets software, men skal hentes gennem App Store.

Der er den mulighed, at Tv'et ændres til "USA" i servicemenuen, men det er ikke noget jeg kan opfordre til.

Grunden til at det lader sig gøre at få Netflix på eksempelvis Samsung eller Sony Tv, skyldes, at de ikke er låst til regioner.
Til top
sigma6 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-Januar-2011
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2011 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Panasonic låser som udgangspunkt deres Europæiske Tv til Europa, så selvom du bruger unblock-us, vil du ikke kunne se de amerikanske App. App'en ligger ikke noget sted i Tv'ets software, men skal hentes gennem App Store.

Der er den mulighed, at Tv'et ændres til "USA" i servicemenuen, men det er ikke noget jeg kan opfordre til.

Grunden til at det lader sig gøre at få Netflix på eksempelvis Samsung eller Sony Tv, skyldes, at de ikke er låst til regioner.
Træls Cry. Så har jeg jo ikke noget at bruge min dongle til Smile
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2011 kl. 11:56
 
 Den kan da bruges til You Tube og andre Web TV services.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
sigma6 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-Januar-2011
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2011 kl. 11:58
Det var for at kunne se en masse film og serier i god kvalitet. Jeg har prøvet viaplay via min pc, men det var en ringe kvalitet.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4461
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2011 kl. 12:35
Oprindeligt skrevet af sigma6 sigma6 skrev:

Det var for at kunne se en masse film og serier i god kvalitet. Jeg har prøvet viaplay via min pc, men det var en ringe kvalitet.

Min oplevelse er, at de Netflix Apps der ligger i "Smart TV" ikke leverer særlig god kvalitet, da de ikke understøtter smooth streaming. Streaming-linjen startes således i lav billedkvalitet uanset din hastighed på internetforbindelsen.

Hvis du vil have Netlfix i god billedkvalitet kan jeg helt bestemt anbefale at køre det via Apple TV 2 boksen. Den er eminent sammen med Netflix, og du kan styre alle herlighederne med iPhone/iPod/iPad, hvis du ejer en af de enheder.
Til top
sigma6 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-Januar-2011
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2011 kl. 12:40
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af sigma6 sigma6 skrev:

Det var for at kunne se en masse film og serier i god kvalitet. Jeg har prøvet viaplay via min pc, men det var en ringe kvalitet.

Min oplevelse er, at de Netflix Apps der ligger i "Smart TV" ikke leverer særlig god kvalitet, da de ikke understøtter smooth streaming. Streaming-linjen startes således i lav billedkvalitet uanset din hastighed på internetforbindelsen.

Hvis du vil have Netlfix i god billedkvalitet kan jeg helt bestemt anbefale at køre det via Apple TV 2 boksen. Den er eminent sammen med Netflix, og du kan styre alle herlighederne med iPhone/iPod/iPad, hvis du ejer en af de enheder.
Hvad hvis jeg kører gennem xbox?
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4461
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2011 kl. 13:03
Det har jeg desværre ikke erfaring med.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12227
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2011 kl. 13:44
Roku og PS3 virker også rigtig godt med Netflix. Dog kan det anbefales at smide et netværkskabel i sidstnævnte, hvis man har en af dem med langsomt trådløst netværk.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu