recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pladespiller. Ny/brugt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPladespiller. Ny/brugt

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Newbee35 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-August-2011
Sted: Silkeborg, DK
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Pladespiller. Ny/brugt
    Sendt: 01-December-2011 kl. 11:07
Hej.

Jeg vil rigtigt gerne have mig en pladespiller igen. Jeg kan så ikke rigtigt finde ud af om det skal være en ny, f.eks. En NAD C552, den er på tilbud lige nu, eller om det skal være en brugt Rega Planar 3. Jeg vil tro man kan få en brugt P3 til omkring 2000,- også en ny pick up til omkring 500. Men det er så også ca. 1000 mere end NAD´en. Nogen der har en mening??

Vh. Jacob.
Til top
Irenicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-December-2009
Status: Offline
Point: 1020
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2011 kl. 11:50
Så vidt jeg kan se står NAD'en til 2599,- hvilket er en smule over dit bud på en brugt P3. Dertil er det Rega der producerer NAD'en, som er en rebranded P2, gensalgsværdien er dog væsentligt lavere da der ikke står Rega på.

Har selv en P3 som jeg er vældig glad for, hvis du har en smule tålmodighed burde du kunne finde en pæn en, til 1500,-.

Dertil kan det anbefales også at anskaffe sig en væghylde til en Rega, især hvis du har et blødt gulv, da de er meget følsomme over for vibrationer af alle slags, den org. Rega hylde koster 900,- fra ny.
Til top
Newbee35 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-August-2011
Sted: Silkeborg, DK
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2011 kl. 12:32
Tak for det hurtige svar.
Jeg har fået en mail fra Hifi Klubben hvor der er tilbud på NAD´en til 1599,-
Det skal måske siges jeg har fundet en P3 med vægbeslag til 1600,-
Til top
Irenicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-December-2009
Status: Offline
Point: 1020
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2011 kl. 12:38
Jeg ville snuppe den P3, hvis den er i pæn stand, især siden der er vægbeslag med!

Dertil vil jeg dog også sige, at der er mange andre pladespillere end lige Rega som kan være værd at tage et kig på. F.eks. Technics, Luxman, Gerrard.
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2011 kl. 13:13
Lyder billigt med P3'eren. Ellers er der også god valuta for pengene ved denne; 


Kan varmt anbefale den, har selv haft min egen i en 4-5 år efterhånden. Læs evt. mere her:

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu