recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Eyetv tuner til Boxer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Eyetv tuner til Boxer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AndersJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-April-2010
Status: Offline
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndersJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Eyetv tuner til Boxer
    Sendt: 01-December-2011 kl. 18:53
Jeg har i øjeblikket en EyeTV Diversity tuner, men vil gerne kunne se TV2 via boxer efter januar, så er på udkig efter en tuner der understøtter boxer. Jeg kan se de fleste er glade for TerraTec H7, men er meget glad for min Diversity har to tunere, og det har TerraTec H7 ikke, så findes der en tuner med to tunere der understøtter boxer?
Til top
Aleksander Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Januar-2012
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aleksander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2012 kl. 12:18
> AndersJ

Jeg har samme problem som dig. Har du fundet på en løsning?

Jeg har tænkt på, om man kan have to parallelle installationer af EyeTV kørende. En til Diversity og en til Terratec H7, så kunne man vælge at bruge den sidste til daglig kigning og kun bruge Diversity-installationen til at optage. 

Har du erfaring/kommentarer til en sådan opsætning?

Mvh. Aleksander
Til top
dhoom3 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-November-2014
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dhoom3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2014 kl. 07:24
 men er meget glad for min Diversity har to tunere, og det har TerraTec H7 ikke, så findes der en tuner med to tunere der understøtter boxer?
You can easily check out our best quality HP0-Y49 exam wikipedia
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Online
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2014 kl. 08:35
Oprindeligt skrevet af dhoom3 dhoom3 skrev:

 men er meget glad for min Diversity har to tunere, og det har TerraTec H7 ikke, så findes der en tuner med to tunere der understøtter boxer?
Boxer er et problem med HTPC pga. DVB-T2 og CI+ krav til HD kanaler, og man skal forvente at SD kanaler med tid også skifter til -T2. 

Er ikke bekendt med der findes nogen løsning til det endnu:

Mvh. JørgenT
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2014 kl. 12:11
Oprindeligt skrevet af dhoom3 dhoom3 skrev:

men er meget glad for min Diversity har to tunere, og det har TerraTec H7 ikke, så findes der en tuner med to tunere der understøtter boxer?


Hvad er årsagen til at du citerer et tre år gammelt indlæg uden yderligere kommentarer?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
mypslgate Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mypslgate Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2018 kl. 20:39
Jeg har 40 tommer ledet af Sony. er dette bedst nogensinde?
Til top
theluxuryideass Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér theluxuryideass Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2018 kl. 15:41
?Hello Mr,
    I am a new user on this forum. My friend tells me that this is a great forum for information.
The Luxury Ideas
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu