recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iphone 3/4 dock ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iphone 3/4 dock ??

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
3xh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-December-2010
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 3xh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iphone 3/4 dock ??
    Sendt: 13-December-2011 kl. 22:40
alle min piger ønsker sig en dock til deres iphones... hvilken kan i anbefale?? pris max 1100kr stykket !!
tak for hjælpen og glædelig jul til alle Wink
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2011 kl. 06:14
De koster jo lige fra ca 100.- og op.

Skal de kun kunne lade eller er der andre ønsker ?
Til top
3xh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-December-2010
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 3xh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2011 kl. 08:52
jeg troede at en dock var en højttalerstation til smartphones...... så den skal virke som højttaler  !1
Til top
3xh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-December-2010
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 3xh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2011 kl. 13:10
Logitech Rechargeable Speaker S715i... kan den bruges til både iphone 3 og 4'eren ??
Til top
Blu-ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2008
Status: Offline
Point: 869
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blu-ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2011 kl. 13:17
Jeg kan godt anbefale Philips Fidelio, kan med fordel købes på amazon da de er noget billigere den lidt større model DS8500 har fjernbetjening med hvilket er en god ting.
Til top
9900Nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 9900Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2011 kl. 13:22
Har selv en Logitech Pure-Fi Anywhere 2, som bruges når jeg er på ferie o.lign. Spiller ganske udemærket. Valget faldt på den da jeg synes iPhone/iPod sidder lidt mere beskyttet i forhold til Rechargeable. Lader iPhone/iPod når den er docket samt har fjernbetjening.


Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2011 kl. 14:09
min søn har købt sig sådan en http://www.proshop.dk/MP3-afspiller-og-tilbehoer/Altec-Lansing-MIX-portable-soundsystem-2203793.html den spiller rimeligt godt til prisen.. måske lidt mere drenget.. og over budget.. men der kan puttes batterier i, hvis man er uden strøm på stranden etc.. den har nogle pæne enheder i.. også så lyden fylder lidt. 
Den får et par pæne ord med på vejen her http://www.dr.dk/nu/player/#/so-ein-ding/5206
 
 
ellers en der holder sig indenfor grænsen prismæssigt http://www.proshop.dk/Hoejttaler/Altec-Lansing-inMotion-Max-2234686.html 
 
normalt plejer lyden i altec lansing at være gode.


Redigeret af rhsin - 15-December-2011 kl. 14:14
Mvh

René
Til top
3xh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-December-2010
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 3xh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 18:07
tak for hjælpen.... der er bestilt nogen :-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu