recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 5.1 surround-lyd på DR HD ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

5.1 surround-lyd på DR HD ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kenneth4200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 396
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 5.1 surround-lyd på DR HD ?
    Sendt: 18-December-2011 kl. 18:47
Hej alle.
 
Jeg har pakke 3 gemmen waoo (Seas-nve).
 
Men jeg kan ikke få 5.1 surround-lyd på DR HD!
 
Har fejlmeldt det til waoo, den 2011/11/29, men de har stadig ikke fixet fejlen.
 
Andre der har samme problem?
 
Det virker på de andre HD kanaler, men bare ikke DR HD.
 
Cry


Til top
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janbau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2011 kl. 21:14
Sådan har det været længe mener faktisk at det forsvandt da vi gik fra Profiber Canal digital Family mix til Waoo . Tror faktisk ikke det er Waoo skyld da jeg stadig  har kabel signal  DVB-C  fra Canal Digital  Family mix på min fiberfobindelse og her er der heller ikke 5.1 surround lyd men kan se at mit Tv viser det er et dansk HE-AAC 3/21 som det signal Boxer også sender ud . Og det lydformat er der ikke mange  surround forstærkere som kan dekode . Så jeg tror faktisk det Har noget med det signal udbyderene får fra Danmarks Radio !!!! .
Men godt du gør opmærksom på det til Waoo .  Hos mig er der  surround lyd på de andre Hd kanaler også .
En anden fejl jeg har haft siden jeg fik Waoo er at der ikke er undertekster på TV 2 NORGE HD og her er der dog kun Pcm lyd .
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu