recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - waoo multicast stream på eyetv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

waoo multicast stream på eyetv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hylle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Juni-2004
Sted: DK
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: waoo multicast stream på eyetv
    Sendt: 24-December-2011 kl. 08:11
Hej 

På PC har jeg et nogenlunde mediecenter setup, hvor jeg bruger DVBLink til at gøre Waoo's multicast IPTV stream tilgængelig på enten Boxee eller Windows Media Center. Jeg synes dog Boxee er for ustabilt og GUI'en i Windows Media Center er for statisk.

Så jeg tænkte om man kunne lave et lignende setup på Mac. Derfor vil jeg høre om nogen af jer har erfaringer med at få Waoo mulitcast stream til at køre på eyetv-software'en?

Med Waoo multicast stream mener jeg at jeg kan streame alle mine kanaler vha. udp:// adresser, så jeg har jo ingen tv tuner hardware, hvilket det forekommer mig som mest almindeligt i det jeg har læst om brugen af eyetv.

Ideelt ville jo være, hvis man i eyetv kunne vælge IPTV og så pege på den m3u-fil man har med alle udp-adresser, men sådan er det ikke lige og derfor kunne det være fedt at høre om nogen af jer kører eyetv med en waoo mulitcast stream.

God jul.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu