recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stream af netradio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stream af netradio

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
2valentin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 02-December-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2valentin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Stream af netradio
    Sendt: 10-Februar-2012 kl. 08:16
Virker fint Clap takker mange gange Smile
Pioneer SC LX73
Sony KD-55XD9305
Panasonic DMP-BDT 310

SA 1750 Front
Sa Sub. 200
Sa AV 710 Center
SA 510 Bag højtaler
Til top
trikker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trikker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2012 kl. 19:45
Jeg brugte links fra denne side til min Onkyo TX-NR579, dem jeg valgte virkede fint.
Jeg højreklikkede på "->" og valgte "kopier genvej", derefter "sæt ind"
Til top
2valentin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 02-December-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2valentin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2011 kl. 17:36
Hej Jørgen
Jeg har fået noget af det til at virke men ikke ret mange, af hvilken grund ved jeg ikke, min receiver vil ikke godtage de fleste af linksene, men på min pc virker de fint. Så vi er nok på rette vej, men skal nok have fat i den rigtige link, det ville være kanon hvis der findes et program som kan aflæse hvilken link som der streames fra.
mvh. Valentin
Pioneer SC LX73
Sony KD-55XD9305
Panasonic DMP-BDT 310

SA 1750 Front
Sa Sub. 200
Sa AV 710 Center
SA 510 Bag højtaler
Til top
2valentin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 02-December-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2valentin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2011 kl. 17:01
Hej Jørgen T
Takker men det er efter det som jeg kan se ikke det helt rigtige, jeg han godt finde de forskellige netradioer, men det er det links som starter netstreamningen som jeg har behov for, den skal nemlig skrives manuelt ind i min receivers browser.
mvh Valentin
Pioneer SC LX73
Sony KD-55XD9305
Panasonic DMP-BDT 310

SA 1750 Front
Sa Sub. 200
Sa AV 710 Center
SA 510 Bag højtaler
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2011 kl. 12:13
Oprindeligt skrevet af 2valentin 2valentin skrev:

Er dr nogle som kender et program eller en anden metode til at finde linket til streaming, (f.eks. denne som jeg fundet på retro-Radio http://retro.customer.xmc.se/listen.asx
 
Bemærk lige at det er ikke selve linket til hjemmesiden jeg skal bruge, dem kan jeg sagtens selv finde.
Måske vTuner -> Browse the station list?
http://www.vtuner.com/index.asp
 
For Danmark:
http://vtuner.com/setupapp/guide/asp/BrowseStations/BrowsePremiumStations.asp?sCategory=Denmark&sBrowseType=Location&sNiceLOFO=Denmark
 
Højreklik og save as
 
Mvh JørgenT
 
 
 
Til top
2valentin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 02-December-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2valentin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2011 kl. 11:21
Hejsa
Jeg har en Pioneer SC lx73 av receiver som kan modtage streamning fra internetradioer, men man skal selv via sin pc lægge dem ind på receiveren.
 
Jeg har også fundet nogle links som jeg bruger, men de er (synes jeg meget svære at finde, jeg skal ind og lede efter dem, ved at se  kildeteksten på de forskellige hjemmesider).
 
Er dr nogle som kender et program eller en anden metode til at finde linket til streaming, (f.eks. denne som jeg fundet på retro-Radio http://retro.customer.xmc.se/listen.asx
 
Bemærk lige at det er ikke selve linket til hjemmesiden jeg skal bruge, dem kan jeg sagtens selv finde.
 
håber at der er nogle som kan give en go forklaring
Pioneer SC LX73
Sony KD-55XD9305
Panasonic DMP-BDT 310

SA 1750 Front
Sa Sub. 200
Sa AV 710 Center
SA 510 Bag højtaler
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu