recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ethernet forbindelse på første sal.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ethernet forbindelse på første sal.

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 12:01
Det var kun de første generationer af powerline enheder der ikke fungerede på tværs af faser. De seneste par generationer kan godt.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 12:02
Oprindeligt skrevet af taj59 taj59 skrev:

Flemming du skulle bare have købt en DMP-BD310 Så var dit problem løst, den modtager trådløst fra en din trådløse ruter, og hvis din datter funker via den, så vil DMP-BD310 også gøre dette, og du har vel 14 dages returret fra Elgiganten.Min DMP-BD310 fungerer fint inde fra soveværelset og modtager fint via min Apple ruter.Wink
http://www.bilka.dk/Elektronik/DVD_og_Bluray/Blu%20ray%20afspillere/Sony-3D-Blu-ray-afspiller-BDP-S480B--01612100045(Purchase_Other_DS)?pfdatetime=2011-12-29T01:00:21&pf=pricerunner&cmpid=pris_pricerunner_Elektronik
Jeg køber sådan en i stedet for. Jeg har en usb dongle liggende til sony, så den er lige til at sætte til. Det var umiddelbart det nemmeste. Jeg gad ikke give det ekstra, for at få en DMP-BD310,, selv om jeg er ret tilfreds med den, da jeg har den i stuen.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 12:04
Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

Det var kun de første generationer af powerline enheder der ikke fungerede på tværs af faser. De seneste par generationer kan godt.
Ok, det vidste jeg ikke. Jeg har engang prøvet den gamle udgave, var vist noget af de første, og det var ikke altid helt godt.
Men nu har jeg så bare bestilt en anden model BD-
Mvh
Flemming Larsen
Til top
slate Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-August-2007
Sted: Struer, Denmark
Status: Offline
Point: 589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slate Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 13:00
I tilfælde af at andre kommer forbi så har Netgear et par WIFI adapters WNCE2001/WNCE3001
 
Købte selv en 2001 da Bilka havde -30% på Netgear tidligere på efteråret. Man sætter den først til en PC så man kan give den information om SSID og password; derefter kan den tilsluttes "dumt" udstyr
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500

Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo

DVD:124, RØD:141, BLÅ:107
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 14:17
Det ser da ud, til at der er en del forskellige løsninger. Det er altid noget.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu