recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny / Gammel Selector - hvad nu ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy / Gammel Selector - hvad nu ?

 Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
Carser Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2006 kl. 13:57

Oprindeligt skrevet af edbfreak edbfreak skrev:

1. Jeg har prøvet en gammel selector (en stor kasse) og syntes ikke billedet blev bedre. Er den nye meget bedre.

Jeg synes både min gamle og min nye giver bedre billeder. Den nye har et mere lyst og kontrastrigt billede i RGB (kan indstilles i tre trin) end den gamle.

Selve kvaliteten på billedet er nok den samme - d.v.s. den svinger meget fra station til station.

Se noget fra DR i 16:9 m/u Selector, så er billedet fra Selectoren (ægte 16:9) på et godt 16:9 TV og med et godt kabel altså nærmest dobbelt så detaljeret som analogt modtaget letterbox-billede (det mange kalder 16:9, da det kan fylde skærmen ud, men som ret beset er 4:3 med sorte kanter øverst og nederst og som TV'et/brugeren så zoomer ind på) 

Oprindeligt skrevet af edbfreak edbfreak skrev:

3. Der er nogen der skriver at man har 14 dages fortrydelsesret, men en venlig dame i en TDC butik sagde men ingen fortrydelsesret havde.

Det var vist mig...

Det er nu rettet der, hvor jeg skrev det, bl.a. i denne tråd på side 1. Jeg var ikke klar over, det kun gjaldt, når man bestilte boksen over nettet.



Redigeret af Carser - 29-Marts-2006 kl. 13:58
M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 567
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu