recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Antenneforstærker eller ej
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Antenneforstærker eller ej

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jfrimann Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2012
Sted: Greve, Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jfrimann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Antenneforstærker eller ej
    Sendt: 05-Januar-2012 kl. 22:40
Hejsa.

Jeg har Yousee kabel tv og har, indtil nu, ikke haft problemer med signalet. Nu har jeg dog købt og installeret en Samsung BD-D8200N bluray-HDD combo og det digitale signal er meget svingende, hvilket betyder at billedet blinker og nogen gange mistes forbindelsen helt. Der er ingen problemer med det analog signal.

Mit spørgsmål er, om jeg vil kunne løse mit problem ved installere en antenneforstærker og hvilken jeg skal købe uden at komme af med en formue?

På forhånd tak.
Jesper
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2012 kl. 22:44
sikker på at kablerne er i orden?
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
jfrimann Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2012
Sted: Greve, Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jfrimann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2012 kl. 08:08
Det vil jeg mene. Jeg har i hvert fald testet med 2 andre kabler. Det ene var nyt og resultatet var det samme. 
Jeg synes det er mærkeligt, når jeg slukker min samsung BD-D8200 og bare ser tv med det analoge signal er der ingen hak eller signalforstyrrelser.

Kan det være noget ved mit samsung apparat der er defekt?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu