recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVBLink Configuration
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVBLink Configuration

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hans Madsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Januar-2009
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans Madsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DVBLink Configuration
    Sendt: 10-Januar-2012 kl. 08:04
Jeg har installeret DVBLink på min Windows 7, 64 bit PC for at få TV i MCE.
Under start kan man klikke på DVBLink Configuration hvor man taster navn og kode ind for adgang til opsætning.
Men nogle gange bliver jeg hægtet af således at maskinen ikke kan finde DVBLink Configuration. Hermed virker MCE heller ikke. Nogle gange skal jeg bare genstarte PCen andre gange har jeg geninstalleret DVBLink, men ikke altid med held. Så venter jeg til dagen efter og puf så virker det igen.
Hvorfor er min tråd derned til så ustabil og hvad kan jeg gøre for at forbedre det?Confused
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2012 kl. 11:45
Oprindeligt skrevet af Hans Madsen Hans Madsen skrev:

Jeg har installeret DVBLink på min Windows 7, 64 bit PC for at få TV i MCE.
Under start kan man klikke på DVBLink Configuration hvor man taster navn og kode ind for adgang til opsætning.
Men nogle gange bliver jeg hægtet af således at maskinen ikke kan finde DVBLink Configuration. Hermed virker MCE heller ikke. Nogle gange skal jeg bare genstarte PCen andre gange har jeg geninstalleret DVBLink, men ikke altid med held. Så venter jeg til dagen efter og puf så virker det igen.
Hvorfor er min tråd derned til så ustabil og hvad kan jeg gøre for at forbedre det?Confused
 
Efter dvale/standby og opstart tilrådes det at give DVBLink 45-90sekunder for at "komme" sig.
Er man for hurtig så er DVBLink tvtunerne ikke klar til brug, og du får en blå DVBLink fejl skærm i W7MC.
 
Måske er det det samme med opstart af DVBLink configuration?
.....
Til top
kenneth4200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 396
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 17:30
Lad hver med at bruge DVBLink.
 
VLC er meget bedre :)


Til top
Hans Madsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Januar-2009
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans Madsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 17:55
Ja, det lyder fint nok, men så må jeg bede dig om en ret udførlig opsætning af den VLC idet jeg kender ikke at bruge VLCen dette formål.
Til top
spacejam Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spacejam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 18:44
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

[QUOTE=Hans Madsen] Jeg har installeret DVBLink på min Windows 7, 64 bit PC for at få TV i MCE.
Under start kan man klikke på DVBLink Configuration hvor man taster navn og kode ind for adgang til opsætning.
Men nogle gange bliver jeg hægtet af således at maskinen ikke kan finde DVBLink Configuration. Hermed virker MCE heller ikke. Nogle gange skal jeg bare genstarte PCen andre gange har jeg geninstalleret DVBLink, men ikke altid med held. Så venter jeg til dagen efter og puf så virker det igen.
Hvorfor er min tråd derned til så ustabil og hvad kan jeg gøre for at forbedre det?Confused
 
Husk DVBLink configuration virker ikke i MS internet Explore
mvh Jan
 
Til top
Hans Madsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Januar-2009
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans Madsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 18:48
Det er også min erfaring, derfor bruger jeg Google Chrome til det. Det er vel OK?
Til top
spacejam Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spacejam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 19:50
Ja den virker fint på mit systemSmileSmile
Til top
Hanzoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Marts-2010
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hanzoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 21:08
Internet Explorer virker fint hos mig, har jeg altid brugt til DVBLink configuration.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu