recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Superbowl og Boxer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Superbowl og Boxer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mpalle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-Januar-2012
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mpalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Superbowl og Boxer
    Sendt: 11-Januar-2012 kl. 19:59
Hej

Jeg har prøvet at finde ud af om Tv2 Sport sender årets Superbowl søndag 5 feb. 2012 men kan ikke finde noget som helst om det. 
Ved i om de sender kampen eller måske sputnik?

Tv3 er udelukket pga. boxer abb. 

Mvh
Michael 
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 21:12
Oprindeligt skrevet af mpalle mpalle skrev:

Hej

Jeg har prøvet at finde ud af om Tv2 Sport sender årets Superbowl søndag 5 feb. 2012 men kan ikke finde noget som helst om det. 
Ved i om de sender kampen eller måske sputnik?

Tv3 er udelukket pga. boxer abb. 

Mvh
Michael 


Hvis du vil SB direkte, så hedder det 3+, men måske en tysk kanal sender kampen live
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
TG80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TG80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 22:08
Hvis du har en hæderlig internetforbindelse så kan du købe kampen via gamepass. https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/packages
Fungerer ganske udemærket, kvaliteten er rigtig god og så får du de amerikanske kommentatorer..
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu