recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nye højtalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nye højtalere

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thokra Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thokra Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nye højtalere
    Sendt: 13-Januar-2012 kl. 19:38
Hej Alle
Jeg skriver til jer, fordi jeg har brug for hjælp til køb af nye højtalere.

Jeg har et ældre Kenwood anlæg med Kef højtalere som jeg gerne vil have udskiftet.

Ideen er slanke højtalere til ophæng på væggen.

Jeg har kigget lidt på hifi-klubben.dk , men da jeg ikke har kendskab til mærker og kvalitet, så håber jeg, at I har nogle brandgode forslag til højtalere til musikanlægget.

Til top
BrianSPC Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-Marts-2010
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianSPC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 21:44
Jeg har lige købt nogle Dali Ikon 1 i hvid, de spiller sindssygt godt, men er lidt dyre desværre. Et billigere alternativ kunne sagtens være nogle Dali Zensor 1 de spiller faktisk rigtig godt og har en fornuftig pris, de spiller faktisk bedre end de dyrere Lector 1 synes jeg.

prøv at kør derned og hør dem alle, de er flinke til at demonstrere dem, hør evt samme sang på de forskellige.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu