recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - CA-modulerCanal Digital Pairing CI+Panasonic VT30
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

CA-modulerCanal Digital Pairing CI+Panasonic VT30

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Kiwa1 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 13-December-2008
Sted: Søborg, Danmark
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kiwa1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: CA-modulerCanal Digital Pairing CI+Panasonic VT30
    Sendt: 19-Januar-2012 kl. 19:57
Her virker det stadig og problemet må nu erklæres som løst.
Håber at BlackAce også kommer på - efter teknikker besøg.
Hilsen Kim 
Dali 5,1 sæt: 2x Helicon 800, Helicon C200 MK2, 2x Helicon W200 og Helicon S600   
Til top
BlackAce Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2008
Sted: København
Status: Offline
Point: 760
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlackAce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2012 kl. 07:31
Hello Kiwa1
Det virkede desværre ikke. Kørte via Plug & Play, men "kodet signal" stod der bare på skærmen. Kan ikke gå ind under indstillinger og "fælles interfase" får jeg stadig ikke adgang til. Angry
Der er ikke andet at gøre at tilkalde en tekniker.
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil
7   PS4 spil
Samsung UE-55D8005
Samsung LE-40F86BD (sovevær.)
Samsung DVD-HR750 160GB
Sony PS3 Slim 120GB
Sony PS4 1TB
OnePlace tvbox
HDTV-BOX C9000 serien C
Til top
BlackAce Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2008
Sted: København
Status: Offline
Point: 760
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlackAce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2012 kl. 14:04
Oprindeligt skrevet af Kiwa1 Kiwa1 skrev:

Håber at det kommer til at virke hos dig også. En ting jeg lagde mærke til ved det CA modul som virkede var at det skulle igennem en 5 tings godkendelsesproces med TV-et - det var ikke tilfældet med de 2 foregående kort jeg forsøgte mig med.
Hilsen Kim
(nu med et CA modul som har kørt uden fejl i 10 timerSmile)
Var det via Plug & Play ?  (det hedder det på Samsung tv). Nåede ikke i går at teste modul kortet da der var håndbold. Prøver her om et par timer.
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil
7   PS4 spil
Samsung UE-55D8005
Samsung LE-40F86BD (sovevær.)
Samsung DVD-HR750 160GB
Sony PS3 Slim 120GB
Sony PS4 1TB
OnePlace tvbox
HDTV-BOX C9000 serien C
Til top
Kiwa1 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 13-December-2008
Sted: Søborg, Danmark
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kiwa1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 18:22
Håber at det kommer til at virke hos dig også. En ting jeg lagde mærke til ved det CA modul som virkede var at det skulle igennem en 5 tings godkendelsesproces med TV-et - det var ikke tilfældet med de 2 foregående kort jeg forsøgte mig med.
Hilsen Kim
(nu med et CA modul som har kørt uden fejl i 10 timerSmile)
Dali 5,1 sæt: 2x Helicon 800, Helicon C200 MK2, 2x Helicon W200 og Helicon S600   
Til top
BlackAce Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2008
Sted: København
Status: Offline
Point: 760
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlackAce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 14:42
Oprindeligt skrevet af Kiwa1 Kiwa1 skrev:

Det ser ud til at en ombytning af CA modulet var løsningen - nu fungere det Smile endelig. Super service fra forhandler som byttede uden at kny, Strong for at anbefale ombytning af deres produkt, Canaldigital for endnu engang af parre CA modul (nr. 3) med kort og sluttelig Panasonic for hjælp i telefonen.
Kryds fingre for at problemerne ikke kommer igen for mig.
Super løsning med at have satelitadgang direkte i TV-et.
Hilsen Kim
Godt at det virker hos dig. Jeg skyndte ned til Fona i går, efter at have læst din tråd. Fik byttet mit CA modul uden kny fra Fona's medarbejdere. Han var kun træt af alle folk som kom rendende med signal problemer.
Så jeg prøver i aften, det skal åbenbart stå pairing i 24 timer hos CA inden jeg kan teste det nye CA modul, så kryds fingerne for mig i aften. Tongue
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil
7   PS4 spil
Samsung UE-55D8005
Samsung LE-40F86BD (sovevær.)
Samsung DVD-HR750 160GB
Sony PS3 Slim 120GB
Sony PS4 1TB
OnePlace tvbox
HDTV-BOX C9000 serien C
Til top
Kiwa1 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 13-December-2008
Sted: Søborg, Danmark
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kiwa1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 06:28
Det ser ud til at en ombytning af CA modulet var løsningen - nu fungere det Smile endelig. Super service fra forhandler som byttede uden at kny, Strong for at anbefale ombytning af deres produkt, Canaldigital for endnu engang af parre CA modul (nr. 3) med kort og sluttelig Panasonic for hjælp i telefonen.
Kryds fingre for at problemerne ikke kommer igen for mig.
Super løsning med at have satelitadgang direkte i TV-et.
Hilsen Kim
Til top
BlackAce Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2008
Sted: København
Status: Offline
Point: 760
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlackAce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 14:26
Oprindeligt skrevet af Kiwa1 Kiwa1 skrev:

Hej Alle
 
Jeg har store problemer med at få satelit tuner, CA modul med Canal Digitalkort og mit nye TX-P65VT30 til at spille sammen. Nu på andet CA modul fra Strong.
 
Modul og kort fra Canal Digital er parret sammen, kortet er opdateret og det lykkes både at få forbindelse til CA modul og kort via TV'ets menu. Når kortet opdateres og der kommer billede på, går der ca. 30 - 45 minutter så taber den kodningen og der står krypteret kanal på skærmen. Så kan der gå lang tid før billedet igen kommer på skærmen - 1-2 timer. Herefter falder billede ud igen efter ca. 30 min. 
 
Canal Digital har været utrolig hjælpsomme og har virkelig forsøgt hvad de kan, men det virker stadig ikke. Alle kort og serienumre stemmer hos dem. Canal Digital mener at der er tale om hardware fejl, da kortet virker fint i en af mine bokse.
 
Jeg har fået skiftet CA modul hos forhandleren unden problemer, da fejlen var den samme med det først indkøbte CA modul, her holdt billede dog kun 5-10 minutter, før signalet fald ud.
 
Kan jeg virkelig have været så uheldig at 2 CA moduler i streg har fejl?
 
Har nogen af jer andre haft samme problem - og måske en af jer et bud på hvad der er galt.
 
Venlig hilsen
Kim, Herlev. 
Jeg har fuldstændigt det samme problem, bare med Samsung 55" D8005, der skal en tekniker ud for at lave et eller andet i tv'et. Det var udmeldningen fra CA. Ouch

Redigeret af BlackAce - 16-Januar-2012 kl. 14:27
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil
7   PS4 spil
Samsung UE-55D8005
Samsung LE-40F86BD (sovevær.)
Samsung DVD-HR750 160GB
Sony PS3 Slim 120GB
Sony PS4 1TB
OnePlace tvbox
HDTV-BOX C9000 serien C
Til top
Kiwa1 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 13-December-2008
Sted: Søborg, Danmark
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kiwa1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 14:41
Hej Alle
 
Jeg har store problemer med at få satelit tuner, CA modul med Canal Digitalkort og mit nye TX-P65VT30 til at spille sammen. Nu på andet CA modul fra Strong.
 
Modul og kort fra Canal Digital er parret sammen, kortet er opdateret og det lykkes både at få forbindelse til CA modul og kort via TV'ets menu. Når kortet opdateres og der kommer billede på, går der ca. 30 - 45 minutter så taber den kodningen og der står krypteret kanal på skærmen. Så kan der gå lang tid før billedet igen kommer på skærmen - 1-2 timer. Herefter falder billede ud igen efter ca. 30 min. 
 
Canal Digital har været utrolig hjælpsomme og har virkelig forsøgt hvad de kan, men det virker stadig ikke. Alle kort og serienumre stemmer hos dem. Canal Digital mener at der er tale om hardware fejl, da kortet virker fint i en af mine bokse.
 
Jeg har fået skiftet CA modul hos forhandleren unden problemer, da fejlen var den samme med det først indkøbte CA modul, her holdt billede dog kun 5-10 minutter, før signalet fald ud.
 
Kan jeg virkelig have været så uheldig at 2 CA moduler i streg har fejl?
 
Har nogen af jer andre haft samme problem - og måske en af jer et bud på hvad der er galt.
 
Venlig hilsen
Kim, Herlev. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu